Strony

Menu

7 maj 2015

Zmiany potwierdzone?

Hej!
Na pewno pamiętacie jak w tamtym poście, przedstawiłem Wam kilka zmian? Otóż przyjęliście je bardzo miło, co mnie bardzo cieszy! Już postanowione! Nazwa strony zmieni się na "Dawid i inni pośród gier!". Ci inni, to oczywiście Nasi wspaniali redaktorzy! Jeśli chodzi o wygląd bloga to najbardziej przekonał mnie komentarz Stasix`a. Przy tym się trochę zatrzymam...
Z tym letnim wyglądem, to jeszcze za wcześnie, ale wygląd będzie o wiośnie! Na blogu zawita dużo kwiatów. Bęęędzie kolorowo i będzie się działo! Jak  tylko wybiję 21 czerwca (pierwszy dzień lata), to wygląd będzie letni.
Co do pierwszej części tego komentarza:
"Szkoda, że wcześniej nie pomyślałem o Dawid wśród gier, może bym został :/"
Stasix, ale ty w każdej chwili możesz wrócić, jeśli tylko chcesz oczywiście! Jeśli chcesz powrócić do redakcji i pisać o innych grach TO ZAPRASZAM! Bardzo bym się ucieszył, jakbyś wrócił. Heh, tylko napisz mi w komentarzu swój adres e-mail, bo wiesz zapomniało mi się.

To na tyle w tym poście! Może, gdy na blogu zawitają zmiany będę pisać o Simsach... 
Zobaczymy! Ale, zaraz, zaraz! Redaktorzy, jeśli chcecie już pisać o innych grach to śmiało! Ja Wam  tego nie zabronię :)

Wasz:
~Dawid.
P.S.: Z okazji nowego wyglądu bloga, zrobię sobie nowe logo! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)