Strony

Menu

20 maj 2015

Przeprosiny+Historyjka

Hej :) przepraszam ,że mnie nie było ale wiecie nauka...Napiszę wam Historyjkę z dzisiaj.Uciekając przed Alice pobiegłam na podwórko i tam spotkałam Ole ,Oliwie i Wiki.Powiedziałam im o tym.Przestraszyły się .Pierwsza znikła Wiki.Chciała sprawdzić czy nie ma Alice za domem ale ona była szybsza i porwała Wiki pobiegła daleko do kryjówki i zostawiła.Ola wpadła w panikę.Weszła na klatkę schodową i było słychać tylko jej krzyk.Na całe szczęście Ola się wyrwała Alice i pobiegła na podwórko.Oliwka widziała Alice jak szła przez park powiedziała to ale nikt ni chciał jej wysłuchać.Przecież to uratowało by Wiktorię!!!Nagle na rolkach przyjechała Milena.Zaraz za nią Krystian.Opowiedziałam im o tym.Postanowili ,że poszukają Wiki.Po 30 minutach wrócili ale nie znaleźli Wiki :(.Oliwka przestraszyła się i chciała dzwonić na Policję.Do teraz nie odnaleźli Wiki ale jak tylko zobaczę Alice w szkolę to Ingrid tak jej dogada ,że powie gdzie ukryła Wiki.Gdy skończyło się poszukiwanie.Oliwka grała z Żabą w piłkę ,a ja z Olą wymyśliłyśmy nową zabawę.To była zabawa w denerwowanie Żaby(to przezwisko ).Żaba ma 17 lat dlatego zabawa była taka fajna!Pierwsza zaczęła Ola zabrała mu piłkę i uciekła .Jeszcze na dodatek obsypała go pieprzem.Był tam jeszcze grubas i Ola zabrała mu buta i but wylądował na dachu ,a bluza Żaby na przyczepie samochodu jadącego do Niemiec.Obaj uciekli do domu. Potem Natalka ze swoim bratem Filipem wracali i dopiero było Ola prawie udusiła Natalkę tak ją przytuliła.Natalka to moja przyjaciółka , a jej brat to ... ....... nwm czy napisać ale hejty będą nie?Jednak ten blog jest dla mnie ważny więc niech te osoby co czytają moje posty( za co im dziękuję) wiedzą!Nie lubię hejtów typu: jesteś za młoda ,brzydka masz dopiero 13 lat! itp.I tak mi nic nie zrobią halo jestem daleko daleko od tych co hejtują.No i to mnie cieszy :D.Bardzo was lubię ale kochani nie myślcie o mnie źle ,bo jestem miła.Dodam jedno pytanie które wszystko wyjaśnia proszę to jest to pytanie:                                            Hara czy masz chłopaka?      - Takie pytanie najczęściej zadawane jest mi na asku (którego nazwy nie podam)Tak mam i nawet jeśli to komuś przeszkadza to niech nie hejtuje .Hejtowanie niszczyczłowieka! I jak  z tekstu wynika właśnie brat  Natki to mój chłopak ha haha...Czekam na komentarze aby sprawdzić hejtowanie .Nikomu z mojich znajomych nie przeszkadza to ,że wyglądam inaczej.PS Alice jest straszna i jak dowiem się więcej o porwaniu powiem wam i taki rórzowy sobie post zrobiłam ,bo mam dobry chumor dlatego rórowy kot zamiast tamtych kociaków no ok zdanie do zdania i zaraz pot będzie długi .Dziękuję za czytanie :)



3 komentarze :

  1. Wiesz co, może nie pisz o swoim życiu na tym blogu! Ten blog jest o GRACH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że lepiej to niż wcale ale jeśli to przeszkadza to mogę pisać o grach ale moje posty będą rzadko :(

      Usuń
  2. Nie to mi w ogóle nie przeszkadza i wlaśnie dobrze, że coś piszesz. Tylko jest jeden problem. Czy to podoba się naszym czytelnikom? Może w następnym, poście zapytaj się ich o to.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)