Strony

Menu

31 gru 2015

MOJA PRZYGODA Z MSP - PODSUMOWANIE

Cześć!
W dzisiejszym poście, który będzie ostatnim w tym roku, chcę Wam pokazać moją, CAŁĄ przygodę z msp. Jak to się zaczęło? Dowiedzie się w tym poście, no chyba, że znacie mnie tak dobrze, że nie musicie! Wątpię..

Zanim przejdziemy do tematu:

W nadchodzącym, 2016 roku, życzę Wam przede wszystkim mnóstwo szczęścia, sukcesów oraz nie uzależnienia się od msp. Szczęście, a przede wszystkim zmienienie się na lepsze, znalezienie swoich własnych błędów i pracowanie nad nimi, bo w końcu błędy są po to, żeby się na nich uczyć.

♠JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?♠

Zacząłem grać dokładnie 22 lub 24 lutego 2014 roku. Była to bardzo spontaniczna decyzja. Przyznam się, że na początku myślałem, że moja przygoda z msp, będzie krótka. Zagram sobie raz, może dwa. Dlaczego? Ponieważ owego dnia, byli u mnie moi kuzyni. Graliśmy na tablecie i początkowo chcieliśmy sobie ściągnąć simsy, ale nie było. Moja kuzynka zaproponowała:
"Może ściągniemy movie star planet?"
Ja się zgodziłem, gdyż byłem bardzo ciekawy co to jest. Zainstalowało się. Czas na nazwanie swojej postaci. Nie przyszedł mi do głowy jakiś ambitny nick, więc stworzyłem najbardziej prosty na świecie - dawid2002c.
dawid - moje imię
2002 - rok urodzenia
c - literka od klasy (wtedy byłem w piątej c (?)_)
Najprostsze nazwy są najlepsze!

Potem zacząłem grać coraz częściej i częściej. Kupiłem sobie pierwszego vip`a.

♠WYGLĄD - WIELKA METAMORFOZA!♠

Na początku gry wyglądałem tak:

Pamiętajcie, żeby nigdy nie usuwać starych looków, gdyż widzimy progres w naszej postaci, jeżeli chodzi o wygląd! No i mamy dokładną datę rozpoczęcia mojej gry: 24.02.2014.

Pierwsza zmiana:

Wow! Wreszcie jakiś tematyczny look!


 Tutaj nastąpił przełom! Stałem się movistarplanetowym "emo". Można to nazwać pierwszą "drastyczną" zmianą, w wyglądzie mojej lalki. Są tu inne usta i odcień skóry - bardziej naturalny.



Widać tu ogromną zmianę! Zmieniłem odcień skóry na biały oraz styl.

Następnie zmieniłem oczy. (SORRY ZA POWTÓRZENIA I UBOGIE OPISY, ALE NIE MA TU CZEGO OPISYWAĆ)

A tak wyglądam dziś. Moim zdaniem OGROMNA zmiana wyglądu. 

♠OSIĄGNIĘCIA♠

☺NAJWIĘCEJ WYŚWIETLEŃ MIAŁ FILM:
☺ NAJWIĘCEJ LOVKÓW MIAŁ ART:

○DIAMENTOWE AVARDS:

♠MOJA TWÓRCZOŚĆ - ART, CO SIĘ ZMIENIŁO?♠

KIEDYŚ:



O to mój pierwszy artbook! Od razu wiedziałem, że to będzie moja ulubiona forma wyrażania siebie na msp! Co tu widzimy? Kompletną prostotę i błędy ortograficzne! Między innymi "co kolwiek" oraz "uwarzają", aż mi wstyd xD. Też jestem człowiekiem i też je popełniam. Miałem fajną koncepcję zrobienia wykresu. Pomysł dobry, ale wykonanie? Słabe. Jak na początek - bardzo dobrze mi poszło.

TERAZ/OBECNIE:

Nastąpił wielki postęp! Nie tylko w sposobie tworzenia artbooków, ale w mojej osobie. Teraz robię arty o poważnych sprawach, o tym co myślę! Nie tworzę już marnych wykresów i co najważniejsze - staram się nie popełniać, tak porażających błędów ortograficznych! 

Różnice widać po ilości love it i komentarzy! To wszystko dzięki wam!

♠OGÓLNE♠

Zarobiłem przeszło 115 tysięcy starcoins! Niezły wynik. (Jasne, połowa to vip) oraz zdobyłem 1.695.007 fame! Oszałamiający wynik! 

♣PODSUMOWANIE♣
Te prawie dwa lata na msp, wspominam dobrze. Myślę, że nie był to zmarnowany czas, no trochę był, ale ten blog jest dowodem na to, że jednak dobrze się tam bawiłem! Mam nadzieje, że chodź w małym stopniu zobaczyliście moje dwa lata na tej kolorowej gierce!

Podobało się? Mam nadzieje, gdyż jest to ostatni (chyba) post o msp na tym blogu! Czekajcie na 2016 rok, który wniesie dużo zmian na tym blogu!

DZIĘKI ZA CUDOWNY ROK! (a nawet dwa hehe)

Wasz:
~Dawid.

LOGA DLA PRZYPOMNIENIA:

5 komentarzy :

  1. Szkoda ,że już nie grasz :cc Chociaż wsumie ja teź już tą gierkę w dużym stopniu porzuciłam ,strasznie wolno idą mi levele ,nikt mi nie pomaga - nikt ,choć ja się staram im pomóc ,ale cuż .Msp zrobiło się grą dla 8 letnich dzieci.Czekam na odmianę bloga,do tej pory był świetny.Szczęśliwego nowego roku ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że czekasz na przemianę. Będzie niedługo! :>

      Usuń
  2. Ciekawy blog. Ja bardzo lubię grać w gry przeglądarkowe. Teraz nawet zacząłem grać w grę Railnaion. To taka gra o pociągach. Proponuję spróbować bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieje, że zostaniesz na dłużej! :)

      Usuń
  3. Słucham? Przepraszam, ale chyba się pomyliłeś. Jesteś mega niewychowaną osobą, którą matka z ojcem nie nauczyli szacunku do innych. Chyba nie zrozumiałeś, że w msp tworzysz własną postać. To co tam robiłem, w żaden sposób, nie przenosi się na moje życie. Nie mam pojęcia skąd takie argumenty. "Tylko przynosiłeś wstyd chłopskim", "pedał pizda", no widzę, że tylko tak umiesz wyrazić swoje zdanie. Tylko pogratulować.
    Następnym razem pomyśl 2 [sorry, z 100000 razy] zanim coś napiszesz/powiesz/zrobisz.

    Dawid, NIE POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)