Strony

Menu

2 paź 2015

Exposing: Zack Sky i Pixi Star!

Cześć.
Tytuł posta jest trochę dziwny i może Wam się źle kojarzyć. Zawiera on słowo "exposing", a jak niektórzy z Was wiedzą, oznacza to oczernianie sławnych osób. Dzisiaj, nie oczernimy, ale raczej ukarzemy trochę prawdy, na temat Zacka Sky`a i Pixi Star. Uprzedzam Was, że informacje, które tu znajdziecie są tylko moimi przypuszczeniami, aczkolwiek wszystkie dowody zgromadziłem sam.

Pytanie: Czy Zack i Pixi mają narodowość? 

Jasne, że tak. Jak wszyscy możemy się domyślać, pochodzą z Danii. Dlaczego? Odpowiedź jest oczywista, przecież moviestarplanet pochodzi z Danii. Są na wszystkich serwerach. Odkąd się tylko pojawili, na każdym serwerze pisali w języku tego serwera (Polska- polski itd.). Może to oznaczać, że chcą cały czas, trzymać nas w twierdzeniu, że na każdym serwerze, są innej narodowości (lub  są narodowości danego serwera). Powiem prościej: Szwecja - Szwedzi, i tak dalej.

Coś im nie za bardzo to wychodzi. Przyjrzyjmy się zdjęciom. Najbardziej demaskujące, okazało się to, gdzie (w przypadku chłopaków) Zack, ukazuję gazetkę msp:

Pozaznaczałem kilka tekstów, które ewidentnie nie są po polsku. Na innych serwerach jest to samo zdjęcie. Czas odpalić google tłumacza. To co macie w różowej ramce, będzie tłumaczone.


No i proszę duński. Każdy mógł się tego spodziewać, ale jak wcześniej wspomniałem, ich misją jest utrzymywanie nas, że są z polski. Tak jest w przypadku naszego serwera.
Czyżby nastąpiła pomyłka, czy zrobiono to celowo, żeby zakończyć, tę gierkę? Nie wiem, ale wiem, że Pixi dodała podobne zdjęcie.


Jak widać, ów gazetka też nie jest po polsku. Gratuluję spostrzegawczości dla tej użytkowniczki, co napisała, że nie jest to w języku polskim. Odzew był krótki:
Ona nie jest polką.

Film
W postach tego typu, nie będę poprzestawał na jednym dowodzie, gdyż niektórzy nie dowierzają i chcą więcej. Nie ma problemu. Po to tu jestem, żeby wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Nasza Pixi i Zack zrobili po dwa filmy. Z ciekawości obejrzałem jeden z nich i ku mojemu zdziwieniu, nie było w nim ANI JEDNEGO dialogu. Wydało mi się to lekko podejrzane, ale utwierdziło mnie to w tym, że są z Danii.

Moim zdaniem moderatorzy z wygody, zrobili niemy film, żeby nie tłumaczyć treści na wszystkie języki. Bardzo sprytne posunięcie. Nie będę pokazywał Wam większej ilości filmów, gdyż po tym jednym - wniosek jest prosty.

Czy już teraz widzicie o co mi chodzi? W tym poście chciałem Wam pokazać, że moderatorzy nie zawsze są rzeczowni. Sprawa Pixi i Zack`a jest trochę podejrzana, ale czekajmy na dalszy rozwój sprawy. Przyznam Wam, że ja też myślałem, że Pixi jest z Polski, ale okazało się inaczej.
Ktoś odkrył to przede mną?

Spodobał się Wam taki typu post? Jeśli tak, to może zrobię serię na temat Zacka i Pixi? Co Wy na to? Napiszcie w komentarzu!

P.S.: WIEM, ŻE DLA NIEKTÓRYCH TA SPRAWA MOGŁA BYĆ OCZYWISTA!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)