Strony

Menu

10 maj 2015

Jestem zdziwiona i szczęśliwa:)

Hej, jak z tytułu wynika jestem zaskoczona ,bo mój post o Subway Surf ma 202 wyświetlenia i jest na 1 miejscu!Jestem też szczęśliwa,bo Ala wróciła do redakcji!Yay!!!Pisze ona bardzo ciekawe posty.I co do tego ptaszka raczej go nie sprzedał na allegro ,bo spodobał mi się. Zastanawiał się o czym napisać dzisaj posta.Jak by wam się spodobał post o little live pets? Może to głupi pomysł ,bo chyba tylko ja go lubię.Napisze drugiego posta jak będę miała pomysł.Dziękuje za czytanie:)
zdjęcie zamiast loga :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)