Strony

Menu

16 lut 2015

Poradnik : Jak wyłączyć chat + Walentynki (Dzien singla)

Siemson :p Ten post post będzie taki krótki , ale mam nadzieje , ze nie jednemu pomoze .Dzis powiem wam jak wylączyć chat , jest to "sztuczka" dosć przydatna kiedy np. robimy film , ale znajomi sa wtedy duuuza przeszkoda .KROK 1 : LOGUJEMY SIĘ NA MSP
hehe , duchy XDDD
KROK 2 : KLIKAMY TĄ IKONKĘ POKAZANĄ NA OBRAZKU .
Po kliknięciu znajomi powinni zniknąć
By znajomi się pojawili musisz się wylogować .Mam nadzieję , że pomogłam :) Do następnego posta ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  Mimo iż walentynki (Dla mnie dzień singla) były 2 dni temu to chcę życzyć wam szczęśliwych pelnych miłosci walentynek  ♥♥♥♥♥ Pa !
~Mela    

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)