Strony

Menu

3 maj 2015

Dziwne Moviestars#1 Loga, gazetka MSP

Helou!

To moje nowe przywitanie

Tu LolkaaaXD z nową serią! Nazywa się ona ,,Dziwne Moviestars". Będę szukała takich ludzi, nie koniecznie patrząc na wygląd i nick, ale też za zachowanie i zawartość profilu tej osoby. Dzisiaj mam dla Was cztery osoby. Zaczynamy!

Nick: Idealna Marolka

Trafiła tu za nick i wygląd. Patrząc na zachowanie (pisałam z tym czymś) jest normalną MS która ma inne konto a to jest takie ,,z nudów". Stwierdziłam to, bo zna się na MSP a taki 5 lvl to zazwyczaj nie wie zbyt wiele (ale niektórzy wiedzą).

MS zaprosiła mnie do znajomych gdy moje zdjęcie było na 1 stronie TOP.

Nick: twoja pociecha

Wydaje się że to normalny użytkownik, normalnie wygląda... Jednak gdy zerkniemy na jego profil znajdziemy taki oto artbook:

Aż żal to komentować xD Komentarze do arta co chwilkę te same - zgłaszam i zgłaszam. Nie pisałam z nim i nie mam zamiaru xD


Nicki: Lecu Ciomciora
Wiecha Ciomciora Bondora

Miałam ich w znajomych. Dawali mi grafy. Aktualnie nie grają, ale mieli Vipy. Fajnie się z nimi pisało :D Level jest wyższy od wcześniejszych MS.




Nie miałam pomysłu na serię więc akurat takie coś zrobiłam. Aby post nie był taki krótki, pokaże Wam moje loga. Uwaga, robie je na zamówienie! Gdy już zrobicie looka który ma tam być, napiszcie do mnie. Zobaczcie jakie mam (te najładniejsze, mistrzem nie jestem w ich robieniu).


To drugie to troszkę bardziej nagłówek (adres starego bloga, usunięty jest więc nie wejdziesz). Pierwsze było z okazji wielkanocy a robiłam je trzy minuty. Robię je w Pizapie.

Wczoraj dostałam gazetkę MSP. Otrzymałam (za kod) dwa unikaty, bluzkę i czapkę. Jestem zachwycona tym:


Ta sukienka... Zawsze ją chciałam! *-*

Pa!

2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)