Strony

Menu

25 maj 2015

Anuluje serie!

Cześć.
Tu, Dawid i widzę, że nowa seria nie przypadła większości z Was do gustu. Ok, rozumiem, że nie spodobała Wam się ta seria, ale po co macie ból dupy i fale hejtów na moją osobę? Przykładowo, pewna osoba, która nie ma za grosz odwagi, by pokazać swojej, za przeproszeniem, mordy napisała mi takie coś:
Już napisałem ci odpowiedz, ale zrobię to też w poście. Odezwał się najmądrzejszy! Skąd możesz wiedzieć, jaka jest u mnie sytuacja w szkole? Co z tego, że praktycznie mnie nie znasz, przecież ty wiesz o mnie więcej i twoje informacje są rzetelniejsze. Zrobiłem jeden błąd, ja jeszcze raz przypomnę, że JA NIE JESTEM ROBOTEM! Ja mam prawo do popełniania błędów.
A wiesz kto w tej sytuacji popełnił błąd? TY swoim bezpodstawnym hejtem.

Ja psuje SWOJEGO bloga? Co z tego, że napisałem ponad 200 postów lub więcej. Co z tego, że robię jakieś wyglądy, instrukcje itd. Przecież ja psuje bloga! No, to skoro post Ci się nie spodobał, to co tu jeszcze robisz?

Wiecie co w tym poście nie mam zamiaru się ograniczać! Mnie już to przerasta. Nawet nie wiecie, jak trudno zebrać te wszystkie informacje... Nie piszę postów źle, zacząłem pisać posty o msp, też źle. Ja już naprawdę nie wiem jak niektórym  z Was dogodzić.

Ja rozumiem jak piszesz swoją opinię, a nie jak hejtujesz! I to bezpodstawnie....

Brawo doigraliście się! ANULUJĘ SERIE!

Wasz:
~Dawid.

5 komentarzy :

  1. Nie no weź, seria była fajna! Wiesz, bo ludzie którzy myślą że na MSP są tylko 12-latkowie i starsi, dobrze wiedzą, że chłopaki nie noszą sukienek, ale na MSP pojawiają się 7 letnie dzieci, które sie dopiero uczą, a są też takie które nauczą się tego co jest na MSP i wezmą to do siebie. Nie przejmuj sie tymi hejtami... Tak w ogóle to gdy zobaczyłam ten komentarz, że napisałeś POKARZE, nie ogarnęłam o co chodzi. Dopiero teraz zrozumiałam że się pisze POKAŻE... Mi się to zawsze myli, a błędów orto prawie wgl nie pisze! Ja bym to miała w d*pie i prowadziła tą serię, bo jest ciekawa...

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kto napisał tego hejta to jeden wielki duren i tyle nie przejmuj się nim! ~zosa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się nim ;)
    Jest takie fajne powiedzenie o hejtowaniu z anonimka ;*

    Kozak w necie
    Pizda w świecie

    Zapamiętaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem bo pisałeś pojebańcu na swoim cenzurowanym blogu o twoim jebniętym życiu!

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)