Strony

Menu

23 maj 2015

Pomysł na serię + nowe logo

Witam ☺ Nie pisałam parę dni :c Przepraszam ^^ Dzisiaj wpadłam na nowy pomysł! A może by zrobić nową serię na blogu? Tak, to mój pomysł ☻ Będzie ona polegać na :
~Będę robić look'i na różne okazje np.: Dzień Dziecka
~Będę robić look'i gwiazd np. wezmę stylizacje Miley Cyrus i odwzoruję.
Ta seria będzie się nazywać... możecie pomóc i napisać w komentarzu? ^^ Proszę ☺I jeszcze zrobiłam nowe logo:
Wiem, trochę bardzo nie dopracowane :c To do jutra *u*

~Ala♥


6 komentarzy :

  1. Jeśli nikt nic nie napiszę, to ja to zrobię! A więc: Moim zdaniem to fajny pomysł! Zrób taką serię i nazwij ją:
    "Looki na każdą okazję" lub
    "Looki od gwiazd"
    Wybierz sobie którąś nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak do jutra nikt nie napisze to wezmę (:

      Usuń
  2. Może "Stylizacje na wszystkie okazje". Albo "Look gwiazdy".

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ostatnich aktywności na blogu :') Seria może być: 'Looki z gwiazd' *U* Nazwa pociąga i jest ciekawa :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ostatnich aktywności na blogu :') Seria może być: 'Looki z gwiazd' *U* Nazwa pociąga i jest ciekawa :')

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)