Strony

Menu

18 kwi 2015

HeroMice

Cześć ! Przepraszam, że nie pisałam , ale nie mogłam się zalogować na konto google ,a  potem jak się już zalogowałam dostałam bana na tfm i tak jakoś wyszło .Dobra , bez zbędnego gadania .Dziś napiszę wam o innej wersji tfm , a nazywa się ona HeroMice .Jest to takjakby ruska wersja tfm .Ok , zaczynamy grać ! (Ups.muszę założyć nowe konto , bo do tamtego zapomniałam hasła)
Bardzo dużym plusem jest to , że na start dostajemy 999999 serków oraz 99999 truskawek .
Ok , teraz czas na plusy i minusy :
- Straszne lagi
-Mało polaków
-W sklepie nie ma zakładki "Szaman"
-Nie wszystko pisze po polsku
-Mysz nie zawsze idzie gdzie chcesz
-Jest to stara wersja
-Musisz stworzyć konto,aby wejść w sklep itp.
+Na początek dostajesz 33 lvl
+Truskawki i serki ^-^
Gra ma więcej minusów niż plusów , więc nie jest najlepsza,ale jeśli chcielibyście zagrać to macie tu link : http://www.heromicegame.com/
Wiem , że post taki byle jaki.
Dziś coś napiszę
Na HeroMice jestem Truskaweczqa.

Teraz czas na screeny i oceny (Rymło się Hi hi.)  :
Tak wygląda logo HeroMice .Może być .Nie wiem po co jest ta czaszka .Już na logu widać , że dostaniemy dużo serów i truskawek. .8/10
Oto i strona logowania .Ładna .Klikając na te obrazki po lewej możemy zobaczyć screeny z gry.Gdy klikniemy flagę zmieniamy język .Jeśli klikniecie fulscreen włączycie pełny ekran.10/10

Rodzaje roomów rozwijają nam się tylko w menu i gdy klkniemy np. Defilante nie będziemy mogli sobie wybrać pokoju , bo zostajemy przeniesieni do losowego pokoju 0/10

Na koniec pare screenów z gry :


Mam nadzieję , że post wam się spodobał :) Pa pa pa xD

~Mela


3 komentarze :

  1. Fajny post Mela tylko szkoda, że nie dałaś skreenów i linku do tego HeroMice :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsze zwykłe TFM.
    No i wiedziałem o tym.

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, ale pomyśl , że nie tylko ty jesteś na tym świecie ;)
      ~Mela

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)