Strony

Menu

5 lis 2015

Blog Desing #2 - Menu górne i rozwijane!


Cześć!
To już kolejna cześć z serii "Blog Desing". Na prośbę jednej osoby, chyba nawet Stasia, będę dzisiaj opisywał menu rozwijane. Jest to część bloga znajdująca się tuż pod nagłówkiem. Na wstępie powiem Wam, że bardzo łatwo ją zrobić.

♥ Efekt końcowy:


♣ Czego będziemy potrzebować:

1. Wchodzimy na stronę powyżej i szukamy zakładki "menu rozwijane"

2. Tworzymy zakładki za pomocą przycisku "+"

3. Gdy naciśniemy plusik, otworzą nam się dwie zakładki:
  • WWW, jest to link strony którą musimy zrobić na bloggerze*! Za pomocą tej opcji, po najechaniu kursorem na tę zakładkę, nic nam się nie rozwinie.
  • Dwie strzałeczki. Za ich pomocą tworzymy rozwijaną część. Poszczególne zakładki to linki postów lub stron, z daną treścią.


*Strony są w tej opcji:












4. Teraz tworzymy zakładkę z rozwijaną częścią, czyli naciskamy strzałeczki.

Oczywiście zakładka "Przykład" może mieć swoje zakładki! Przykład:

5. Skoro mamy już część techniczką, czyli zatytułowane wszystkie zakładki, czas na trochę zabawy stylem naszego menu. Mamy kilka kształtów do wyboru:


Oczywiście obowiązkowo zmieniamy kolor swojego menu, dopasowując go tym do naszego bloga:


Każdy kolor odpowiada innej części menu. Już sami powinniście się zorientować, który kolor odpowiada danej części.

~~~
Jeśli zrobiliście wszystko po kolei z instrukcji powyżej i takie menu Was zadowala to możecie już nie czytać dalej. Jednak polecam zostać do końca!

♣ Inne bajery ♣

Zakładka "Zaawansowane" prawdę Ci powie...



♣Zmiana czcionki w stałej części:

Nie wiem co tu wyjaśniać, gdyż wystarczy, że przesuniecie suwak, do odpowiedniej wartości. Podobnie będzie w innych przypadkach.

♣Zmiana czcionki w części rozwijanej:


 Informacja praktyczna:

Zawsze odhaczajcie "Pozostawić podpis". Wtedy menu będzie "czyste", czyli bez żadnych zbędnych linków i przede wszystkim podpisów autora ( w tym przypadku strony "profilki")


Dziękuje, że wytrwaliście do końca i mam nadzieje, że skorzystacie z tego poradnika! Przypominam, że dziś oszczędzania! :D

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Hej Wam! Co tam? U mnie dobrze, postanowiłam,że zajmę się teraz śpiewem. Bardzo mi na tym zależy i jest to moją pasją :) http://ising.pl/alicjarycerz101 wejdziecie i ocenicie? Będę wdzięczna. Do zobaczenia

    ~ Pamiętająca o Was Ala ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, świetny post i bardzo przydatny ;)

      Usuń
  2. Swietny poradnik ! Już chyba zrozumiałam o co chodzi , ale mi to nie potrzebne :D W następnej części może zrobisz jak zrobić pokaz slajdów na nagłówku (jeśli umiesz) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)