Strony

Menu

27 maj 2015

konta do oddania + dzień dziecka i Statki

Hej :) nie wiem czemu tutaj stawiam ten :) bo wcale nie jestem zadowolona.Pierwszy  komentarz w pod moim postem już był negatywny więc jeśli już musicie koniecznie zwracać mi uwagę to proszę ale nie piszcie pod postami  :( nie wiem czy to z powodu ,że jestem inna czy z powodu moich postów.Zamiast pisać negatywy napisz cie abym nie pisała takich postów.Teraz ołowiem wam o co chodzi w tytule.Na MSP jakieś dziecko napisało mi czy Gonie Inge .Ja nie wiedziałam o co chodzi.Potem na asku ktoś zadał mi to samo pytanie i było ich pełno.Przez  te pytania był wielki szum. Na MSP przyszło mi wiele takich wiadomości. Podjęłam działanie i doszłam do tej osoby niestety mieszka ona w Poznaniu.Nie napisze jak doszłam do tej osoby.Tylko czemu spami mi na asku i poczcie na msp?Nie odpowiadam dalej na te pytania tylko je usuwam.Teraz napisze o czymś lepszym mam konta do oddania na MSP kto chce pisać w komentarzach. I teraz dzień dziecka w Szczecinie jest tyle festynów ,że jak obejdę  połowę festynów  to znajdę tam moje koleżanki i będzie fajnie.Ale co to są te statki?Co parę lat w Szczecinie są Regaty.Na Regatach ostatnio byli Meksykanie którzy narobili zamieszania.W czerwcu tego roku znowu będą Regaty i moje przyjaciółki zza morza :) Może będą i wasi przyjaciele.Dziekuję za czytanie :)

7 komentarzy :

  1. Jakie konta? Ja je chce, proszę.

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Harumi, mam do Cb prośbę. Widzę że piszesz dużo o życiu. A ja mam blog o życiu, i szukam redaktorek. Tutaj będziesz pisała o grach, a u mnie o życiu! Bardzo mi na tym zależy :) www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com

    skomentuj tam cos i dopisz maila jeśli chcesz c;

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabym to konto a masz jakieś z wysokim levelem?

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)