Strony

Menu

13 maj 2015

Aktualizacja + dostałam bana ;c

Hej ;c Jestem smutna,bo prześladuje mnie pech :c Skręcona kostka i jeszcze ban ;c Jeżeli w piątek będzie boleć mnie bardziej noga trzeba będzie jechać do Gorzowa ;c Dobra przejdę do aktualizacji chociaż nie wiem o jaką aktualizację chodzi.
Potem NIE BYŁO nic nowego :c A około 1 h po tym dostałam bana na 3 dni >.<  To taki krótki post. Nie wiem o czym będę pisać przez 3 dni. Coś wymyślę!


~Ala, stare logo bo nie chce jej się robić nowego xd 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)