Strony

Menu

19 kwi 2015

My talking Tom!

Hej!
Jeżeli wczoraj uważnie czytałeś posty, to pewnie pamiętasz, że miałem napisać o jakieś grze. Dzisiaj się to wyjaśni! Tak wiem, że ten post miał być wczoraj, ale nie miałem czasu. Nawet nie wiecie, jak trudno jest samemu, napisać 3 posty dziennie! Ale nie o tym mowa, w tym poście!

My talking Tom - Jest to gra bardzo podobna do My talking Angela. W tej grze chodzi o opiekowanie się swoim własnym kotkiem! Masz swój dom oraz szereg mini gier, za które wygrywasz pieniądze! O reszcie dowiecie się daaaalej (:

Na początku gry...

 Ekran po lewej otwiera się Nam na początku gry, zaś ten po prawej to wczytywanie, które zawiera kilka porad oraz ikonkę najnowszej gry. Ogólnie bardzo ładnie to wygląda, a gra nie ładuję się długo!












Informacje o moim kocie:
 Co to jest? Nic innego, jak informacje o moim kotku! W lewym górnym rogu macie mój level, na samej górze, na fioletowym tle, jest nazwa mojego kotka (wiem taka twórcza xD). Niżej jest jego wiek, level, XP Booster oraz like.

XP Booster jest to funkcja, przez którą mnożą mi się bonusy do poziomu. Liczba powiększa mi się za kupno rzeczy, z odpowiednią ikonką (patrz na kategorię "XP Booster, na screenie).

Mój dom:
 Przepraszam za ten napis "Skopiowane do schowka". Mój kotek ma pomieszane ubranie, które wyszło z sezonu (chodzi mi o czapkę). Mój salon jest w zupełności udekorowany. Jakby ktoś pytał jest to "Modern".
 Nie ma co tu opisywać. Udekorowana kuchnia na ten sam styl co salon. Na razie zabrakło mi jedzenia, ale to nie jest problem.

 Łazienka nie jest prawie w ogóle zrobiona. Tylko drzwi, zamykające toaletę, są ładnie zrobione. Styl tutaj ma być taki sam, jak w każdym pomieszczeniu.

 Ostatni pokój w moim zwariowanym domu. Też jest nowoczesny. Pewnie większość z Was, uzna to za monotonne, bądź nudne, ale mi się podoba taki styl. Każde pomieszczenie jest takie same. Wszystko jest spójne i ładne.

Kilka gier z My talking Tom.
 Jak widać na obrazku powyżej, mamy dość duży wybór gier. Każdy znajdzie coś dla siebie. Za to duży plus, gdyż na My talking Angela, mamy tylko 4 (?) gry. Niżej opiszę 3 moje ulubione gry!

 Hit the road - nie mylcie z Crossy Road ;) W tej grze chodzi o jechanie samochodem po ulicy i omijanie przeszkód. Punkty to te żółte gwiazdki. Ogólnie bardzo fajna gra.

 Planet Hop - to jedna z najnowszych mini gier, na My Talking Tom. Na początku można się w niej pogubić. Chodzi w niej o przeskakiwanie z planety na planetę. O skojarzenie z msp ;) Gra jest fajna, plus za to, że każda planeta jest inna!


Cat and Cans - zdecydowanie moja ulubiona mini gra! Jest ona bardzo fajna. O co w niej chodzi? O nic innego, jak odnalezienie kotka, w odpowiednim kontenerze. Jak naciśniemy na zły kosz, to przegrywamy.

Ok to już tyle w tym poście - poście innym, niż msp! Tym razem dokładniej opisałem grę. Mam nadzieje, że post się podobał! Komentujcie, czy lubicie takie posty o innych grach. Jeśli tak to napiszcie, jaką grę mam opisać w kolejnym poście!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Uu :D fajnie, coś innego :DD ja gram w My Talking Angela nie Tom :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. my talking tom to super gierka...fajnie ze jest na telefon

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)