Strony

Menu

2 maj 2015

To była wspaniała przygoda ...

Dziękuję wam za miły czas spędzony na blogu, ale msp mnie już nie kręci, a blogowanie znudziło.  Z ankiety wynika że wiele z was ma mnie gdzieś, wiele chce bym odszedł. Nie wiem czemu uważacie że jestem dziwny. Bo mam niemieckie nazwisko? A może dlatego, że pisałem żartobliwie, bo chciałem wprowadzić miłą atmosferę? Dlatego uważacie mnie dziwnym? Cóż, nie rozpisuję się, miło było z Tobą Dawid, Mela, Ala. I wszyscy inni, w tym Lolka. Pa! Możecie mnie odnaleźć na grze "Hearthstone Heroes Of Warcraft" pod loginem: Stasix                      

8 komentarzy :

  1. Proszę, nie ;_; nie chodziłl mi o to, że byś odszedł ale skoro masz pisać na siłę... to nie :c ja w Tobie nic złego nie widze

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że nie chesz bym odszedł, lecz to moja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że nie chesz bym odszedł, lecz to moja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :c A wiesz że nawet nie zauważyłam że masz takie nazwisko? Znaczy zauważyłam, ale wgl sie nad tym nie zastanawiałam...

    ~lolka

    OdpowiedzUsuń
  5. xD Spk nie wiem, może za to ludzie uważają mnie dziwnym ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz odejść ! Zabraniam Ci :c

    Nieee











































































    ~Smutna Mela :c

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)