Strony

Menu

14 maj 2015

Beka!!!

Hej,miałam nie pisać ale tak się z tego śmieje ,że muszę bo tym napisać.Była kartkówka i nauczyciel powiedział: proszę się podpisać swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Podpisałam się.Wiecie ,że jestem za Szwecji i jako mała dziewczynka przyjechała do Polski.Ingrid siedziała obok mnie.Popatrzała się na mój podpis i zapytała się:Hara dlaczego się tak dziwnie podpisałaś?- Dlatego ,że to moje prawidłowe imię i nazwisko. Ingrid zdziwiła się.Zdziwiła się dlatego, że zamiast Daria Florentyna I. Lindgren.Napisałam Ingrid Lindgren.Czemu tak napisałam ? Napisałam tak ,bo to moje prawdziwe imię i nazwisko.Pewnie zquważyliście ,że jest pisarka Astrid Lindgren.Pewna dziewczyna zadała mi pytanie na asku czy jestem Astrid to moja rodzina.Nie,Astrid nie pochodzi z mojej rodziny znałam ją ale wtedy miałam 2 lata mam zdjęcia. Moja siostra ma imię Astrid ,a nazwisko Lindgren :).Ale z czego beka? Szłam sobie z Ingrid przez miasto i jakaś dziewczyna powiedziała do Ingrid : O dziewczyna farba wraca! I wtedy Ingrid ( która ma imię takie jak ja) zaczęła ją gonić przez całe miasto.Jak ją złapała tak jej nagadała ,że ta biedna dziewczynka uciekła z płaczem.Mówię wam Ingrid jest mocna.Ale nic nie pisałam o Astrid mojej siostrze .Astrid ma 11 lat i w lipcu będzie miała 12.Ona nie jest Azjatką ma normalne oczy.Zazdroszczę jej tego ,bo z niej się nie wyśmiewają.Ona wygląda jak by była z Polski ,a ja jak z Chin :(.Dziękuję za przeczytanie:)

2 komentarze :

  1. Fajnie, że piszesz posty o swoim życiu, tylko dopracowuj je bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje życie jest ciekawe dlatego pisze o nim :)

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)