Strony

Menu

2 maj 2015

Ktoś nowy na blogu?

Hej!

Jestem tutaj nowa, więc przedstawię się. Mam na imię Maja i mam 11 lat. 14 czerca skończę 12. Lubie pisać, jeździć na rolkach... no i oczywiście grać w MovieStarPlanet! Właśnie dlatego się tutaj dostałam :D

Mój nick to lolkaaaXD

Gram od marca 2014. Dokładnie od 19. Miałam przerwę (trwała trzy miesiące) ale mój kolega z klasy pomógł mi wrócić. Mam 21 level i około 4 razy  miałam Vipa (w tym dwa razy na miesiąc). W MSP lubię to, że można wbijać levele xD w sumie to właśnie wbijanie leveli sprawia mi wielką radość... Więcej na temat mojej gry dowiecie się w postach.

Postaram się pisać 5 razy tygodniowo.

Jeszcze raz dziękuje Dawidowi za to że mnie dodał do składu bloga! Każdy czytelnik niech mnie zaprosi (Bardzo Ślicznie Proszę). Myślę nad serią ^^

Pa!

3 komentarze :

  1. Bardzo lubię ten blog i jeszcze ty tu piszesz. Świetnie! :^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam Cię z "komentarzy"

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że się dostałaś!
    ~Orbita
    Ps zapraszam do mnie nasze-przygody-na msp-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)