Strony

Menu

7 maj 2015

Subway Surf

 Hej postanowiła,że napisze posta o mojej ulubionej gierce Subway Surf.Obecnie jest seria Arabia w której poznajemy piękną tancerkę amirę i możemy kupić latający dywan jak w każdej serri speciał kosztuje 95 tysięcy ,a dywan 50 tysięcy ja kupiłam amirę mam też coco z serii Paris.Jak się domyślacie przezwisko Harumi wzięło się od Chinki Harumi z Subway Surf z Serii Tokyo. Wtedy kiedy w czerwcu 2014 była seria Tokyo jeszcze nie grałam w Subway Surf zaczęłam grać miesiąc temu.W tej gierce chodzi o bicie rekordu znajomych.Reszta do kupienia to tylko dodatki do gry.W gierce jest tak ,że inspektor zaczyna nas gonić ,a my uciekamy i w Arabii zbierany lampki dzięki którym i tak dostaje się bostery do gry. Jedynym minusem gry jest to ,że wszystko jest drogie np. Zoe kosztuje 120 tysięcy.Lubię tę grę za to ,że jest lekarstwem na nudy.Jednak wszystkie gry są inne i np.jednej osobie podoba się gra MSP ,a drugiej nyan cat.Jeśli gracie w Subway Surf piszcie w komentarzach :)
Arabia

Amira

Coco

 Harumi
Zoe

4 komentarze :

  1. Tak,gram ;) To świetna gra :)




    ~Ala ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gram ^^ kocham Coco ale nie ma jej a mnie na nią nie stać ;-;

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)