Strony

Menu

1 maj 2015

YouTube + Wszystko zależy od was

Witajcie , wiem , że nie pisałam ,ale nie miałam czasu .Zaczęłam nagrywać na yt i wgl .Jak wiecie , zmieniłam też nazwę , bo chciałam zwienić na yt, ale od razu musiałam na google .Itepe.Chciałabym powitać nową redaktorkę , mam nadzieję , że będzie jej się tu dobrze pisało .Oks , przejdźmy do najważniejszej rzeczy .
Bloggowanie już nie daje mi tyle radości jak wcześniej , więc chciałabym , abyście napisali w kom. czy mam odejść czy zostać .
Dziękuję

Pa ;)

~Mela

4 komentarze :

  1. To nie zależy od nas, to zależy od Ciebie! Rób to, na co masz ochotę. Bez Ciebie będzie tu smutno i nudno, może zostań?
    ~Staś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem , wiesz 4 klasa to już nie przelewki , a poza tym blogowanie to już nie to samo.
      ~Mela

      Usuń
  2. Oj weź nie odchodz! Jak chcesz to pisz posty żadziej ale nie rób tego na siłę! Zrozumiem :c

    ~lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Ja chodzę do 5, też z tym skończyłem. Ale to zależy od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)