Strony

Menu

20 paź 2015

Jak zrobić dobry art, ze sporą ilością lovków?

~~~~~~
Witam!
~~~~~~
Dzisiaj poruszmy temat artbooków. Wielu z Was wydaję się to sprawą oczywistą. Oczywiście możemy w nim "wyrażać siebie". Do tego właśnie zostały stworzone. Pewnego dnia, przeglądając TOP artów, pomyślałem sobie "a może ja też coś dodam"... No i opłaciło mi się.

Wielu z Was zadało sobie kiedyś pytanie "Jak zdobyć sporą ilość lovków?". Ja tak, ale odkąd mój artbook zdobył ich ponad sto, przestałem.

1.Temat!

To jest bardzo ważny punkt! Temat to podstawa tego co chcemy pokazać, bądź przekazać. Musi być ciekawy i wciągający. Obrazki i kolorystyka też się liczą! Nim bardziej go urozmaicisz i wzbogacisz o dobrą treść, tym więcej osób w niego wejdzie.

Obierz sobie dosyć poważny temat. Nie kopiuj innych! Bądź oryginalny, ale przede wszystkim wyczerp w stu procentach swój temat!

Dlaczego ten punt jest aż taki ważny? Bo po co robić kolejny artbook, o wymianie ciuchami albo unikatach? To bez sensu. Całe TOP jest nimi zalane.

2. Estetyka!

Postaraj się, żeby wszystko miało swoje miejsce i żeby twoja praca, miała ręce i nogi. Jeśli stawiasz na artbook z dużą treścią, to nie dodawajcie w około dużo elementów. Popsuję to efekt. W takim przypadku, najlepiej jest ustawić swoją movie star, z jakąś animacją.

Natomiast, jeśli stawiasz na "grę artbookową*" staraj się, żeby była oryginalna i niekoniecznie oparta na ilość love it. Przykładem jest ten artbook:



*na przykład: uratuj boonie (gracz stawia określoną ilość pól, start i metę. Co każdy love it, zwierzak zbliża się do mety)

3. Treść!

Najważniejsze, żeby była:

  • ciekawa
  • logiczna
  • zrozumiała
  • bez błędów ortograficznych
  • niekoniecznie długa
  • skłaniająca do przemyśleń


4. Tytuł!

Dam ci radę. Nie nazywaj artbooka, tak dosłownie np. "WRÓŻKI", ponieważ takich artów znajdziesz bardzo dużo i nie zwróci on uwagi. Tytuł powinien być oryginalny i niedosłowny, ale też bez błędów ortograficznych!.

Przykłady:

  • Sprawdź, czy żyjesz...
  • Czy na pewno "Halloween"?
  • Temat rzeka.
  • Bio - co oznacza ten skrót?
Oczywiście, wymyśliłem to na szybko ;)

Jeśli stosowałeś się do tych punktów, to tak naprawdę zrobiłeś artbooka, ale wykonałeś  75 %  całej roboty. Kolejne punkty pozwolą ci na zdobycie sporej ilości osób.

1. Z n a j o m i !

To jest najważniejszy cel, do zdobycia chociaż 20 lovków. Znajomi są nam do tego potrzebni, bo to oni patrzą nasze artbooki. Nie bój się ich prosić! Jeśli zrobisz to z kulturą to wszystko pójdzie dobrze! 

Przykłady rozmów/ próźb:

Zła:

-Zobacz mojego nowego arta
-Przepraszam, ale nie mam czasu
-No prooosze! 
-Nie!
-Ale jesteś wredny!

Dobra:
-Cześć! Czy mógłbyś zobaczyć mój najnowszy artbook pt. "[tu podajesz tytuł]". Poruszam w nim kwestię [podajesz treść arta]. Bardzo mi na tym zależy! :)
-Pewnie!
Albo:
-Nie
-Okey, nie nalegam!

To co macie na żółto, to najważniejsza część rozmowy. Zamiast błagać nieustannie znajomych, ułóż sobie taką formułkę, żeby była miła i zachęcająca.
Oczywiście, jeśli znajomi nie będzie chciał zobaczyć twojego arta - ODPUŚĆ.

2. Z innych kont!

Sposób ten jest takim jakby trickiem, ponieważ polega na tym, że tworzysz konta i lovkujesz z nich, swój artbook. Ten sposób polecam dla tych, którym szybko zależy na dużej ilość lovków.

3. Rób konkursy!

Na przykład, jeśli brakuję Ci 10 lovków do 100, to napisz w swoim statusie:
"100 lovek na moim arcie, wygrywa prezent z listy!"
Warto, też wydać ten 1 diamond na status. Wtedy jest szansa, że więcej osób weźmie udział w tym 'konkursie'. 

Ten sposób polecam dla osób, którym mało brakuję do nagrody.

Konkursy możesz robić w filmie, a nawet w chatroomie! 

BONUS: Jak możesz zarobić na artbooku?

1 love it = do 10 fame (może być mniej)
10 love it = ok. 100 fame.

Award = do 7500 tysiąca fame.

Nie zapominaj o rozpoznawalności w świecie msp!

~~~~~~~~
Pożegnanie
~~~~~~~~

Mam nadzieje, że ten post okazał się Wam przydatny! Dziękuję za przeczytanie do końca. Oczywiście, jeśli post Ci się spodobał napisz motywujący komentarz!

1 komentarz = 100% motywacji!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Przydatny post .Mój art miał najwięcej 5 lovków , hahah xD Zrobisz HOT OR NOT? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)