Strony

Menu

1 paź 2015

Ranking Całego Msp

STAN NA 1 PAŹDZIERNIKA 2015

Siema! Oczywiście, wita was Andżela. W tym poście chciałabym, pokazać wam ranking całego Msp. Jeżeli mnie nie zrozumieliście - ranking angielskiego Msp, niemieckiego itp. Od razu mówię, że gdy moviestar z największym levele'm na jakim kolwiek Msp nie będzie zalogowana w tym tygodniu, biorę ją czy była czy nie.  Okej zaczynamy!

1 Miejsce na Msp zajmuje simone1 234 z Danii.
Zajmuje ona 81 level. Ma vipa Star, judge i celeb.

2 Miejsce na Msp zajmuje ishacool z UK 

Z levelem 80.

3 Miejsce zajmuje POUPINIE z Francuskiego Msp. Również ma vipa Star i dwie plakietki judge i celebryta.
Natomiast ona ma 76 level.

Na 5 miejscu jest alexh33 z Szweckiego Msp
Z levelem 70.

Na 6 miejscu jest AlbanerSS z Finladzkiego  (Nie wiem jak się pisze xD) Tak czy inaczej jest to chłopak z Finlandi.
Jak zauważyliście ma 68 level.

Kolejne miejsce zajmuje Jenin<3 z Norweskiego Msp.
8 Miejsce - ex aequo (czytaj egz ekfo) ! ! ! Alicja ! ! ! z Polskiego Msp i winnerboy z Tureckiego Msp.
Posiadają 64 level.


9 Miejsce ma #jamie# z Holenderskiego msp.
Zajmuje 61 level.

Na kolejnym miejscu jest GABBYTHEDUDE z Kanady.
(Sorki za ten mały obrazek, kliknij go, aby powiększyć) Ma on 55 level.


11 Miejsce ma chyna smith z Nowo Zelandzkiego Msp
Z 51 levelem.

12 i ostatnie miejsca zajmują: amberschatje3 - Irlandia, purpleswagger - Australia i itzfairy - Hiszpania. Wszystkie mają 48 level.
a. Wszystkie mają 48 level.


Na ogół, wszyscy mają plakietki Judge i Celeb, niektórzy Vipy Star i Elite. Przy okazji, chciałabym wam pokazać coś dziwnego na co natknęłam się na niemieckim Msp.
Jest to szkoła o.o Bardzo dziwne.  Wypełnilam klasę, szkołę i wogóle, a tam jacyś ludzie mi wyskakują xD Jest to tylko na niemieckim i jeszcze jakimś Msp, ale zapomniałam. Znalazłam również:
Co to ma być?! xD Gdy się robi użytkownika, na końcu trzeba podać miesiąc i rok urodzenia. Nie pamiętam na jakich to serwerach, ale trudno. Trochę dziwne, ale okej. Dobra, to już na tyle;*

PS Chcę jeszcze dodać, że sreeny są nie z dzisiejszego dnia lecz z kilku miesięcy, ale nie miałam siły to wszystko robić :c 

4 komentarze :

  1. POUPINIE boginią xDDDEŁ A JA TO GDZIE? *^-^* No nie. A gdzie osoba z 90 lvl? No gdzie pumpchin? moviestarplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest! Amerykańskie MSP- graczka pumpchin.
      Wpisz moviestarplanet.com i będzie!!!

      Usuń
  3. Nie widziałam jej... No trudno.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)