Strony

Menu

9 maj 2015

Plany postów i bloga!

Cześć!
Widzę, że dziś nikt nie jest aktywny, ale spokojnie, nie gniewam się o to ani trochę! Bardzo doskonale Was wszystkich [redaktorów] rozumiem! Weeend trzeba spędzić ze znajomymi, a nie (tak jak ja) w domu. Niestety, ale dzisiaj się porządnie wynudziłem. Aaaa, czy ktoś tu piszę o swoim życiu? Tak ja! Ale przecież od tego mam bloga! Ok, nieważne...

Plan postów
Pomyślałem, że mi się to przyda! Zaczynamy:

  • Poniedziałek: 1 post na dzień!
  • Wtorek: 1 post na dzień!
  • Środa: 1 post lub w ogóle na dzień!
  • Czwartek: 0 postów na dzień!
  • Piątek: 1 post o grach, być może 2. o poradnikach*!
  • Sobota: 1-3 posty dziennie!
  • Niedziela: 0-1 post na dzień!
*O tym dowiedziecie się póóóóźniej! ;)

Plan bloga
Nagłówek: Na pewno nie będzie dominować msp! Będą też postacie z innych gier, o których tu piszemy! Na nagłówku będzie się dużo działo! :)
Menu: Podzielę je na dwie części. Jedna będzie o msp, a druga o innych grach. Z tym będzie najwięcej roboty, ale ja nie dam rady? Msp już nie będzie dominowało i wyróżniać się będzie TYLKO jedna zakładka o msp, mianowicie: "Wszystko o msp"
Czat: W ciągu dalszym będzie funkcjonował!
Dodatki i układ: Wszystko to pozostaje bez zmian!

WSZYSTKIE ZMIANY ODNOŚNIE BLOGA, ZACZNĘ ROBIĆ JUTRO!
Także proszę nie zwracać uwagi, na niedociągnięcia i chaotyczny wygląd!

Wasz:

~Dawid!

3 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)