Strony

Menu

23 maj 2015

Mroczne msp 3# - Damskie ciuchy w męskim sklepie!?

Hej!
To już trzecia część mrocznego msp, a ja nadal nie zrobiłem okładki serii, pomimo, że obiecywałem... UWAGA: Obiecuję, że jak zrobię tą okładkę, to dodam ją do wszystkich, postów, odnośnie tej serii! Oczywiście tam gdzie jej nie ma.

Dzisiaj zajmę się TYLKO jednym blokiem tematycznym, czyli Damskimi rzeczami w męskim sklepie!

Tak dobrze czytacie! jest to smutne, ale prawdziwe! Jeśli nie wierzycie, bądź macie zamiar hejtować, to przeczytajcie post do końca!

Ok, pokarzę Wam kilkadziesiąt lub kilka, screenów, odnośnie tego tematu.
Jeszcze na wstępie powiem: skąd w sklepie dla mężczyzn wzięły się damskie ciuchy? To samo jest z animacjami, ale o tym powiem jutro! To już przechodzi wszelkie normy! Z resztą sami zobaczcie:

Dowody:
 No spójrzcie tylko na te spodenki... Z cekinami? Który chłopak w prawdziwym życiu, włożył by coś takiego? Nie wiem, czy ktoś to zakupił, ale ja nie należę do tego grona. O butach nawet nie chce się wypowiadać, bo znając życie, będzie fala hejtów, ale cóż. Te buty są po prostu BABSKIE! Widziałem takie u nie jednej dziewczyny.

Chcecie więcej proszę:
 Uszy królika i takie same kapcie? Do tego różowe, wręcz neonowe, spodnie w panterkę? To przechodzi wszystko, gdyż widziałem takie u dziewczyn.

TO WAS ROZWALI:
 Tak dobrze widzicie! SUKIENKA DLA CHŁOPAKA! To już jest p r z e s a d a! Jestem oburzony zachowaniem moderatorów... Jak można dać sukienkę w dziale męskim? Czy kiedykolwiek na ulicy widzieliście chłopaka w sukience? A, no tak! Przeiecież na msp wszystko możliwe! P.S.: To nie hejt, tylko żart :)

Kolejne:
O fajnie creepersy! Tylko czemu są w różową panterkę? Jeszcze u dziewczyn rozumiem, ale u chłopaków? Żenada! Chyba moderatorzy pomylili działy.

Więcej dowodów Wam nie dam, gdyż post miałby długość, jak stąd, do księżyca. Moim zdaniem to już lekka przesada! Jak byście się czuli, kupując lub widząc takie rzeczy w realu?  Ja bym chyba uciekł ze sklepu... No właśnie UCIEKŁ.

Wasz:
~Dawid.

12 komentarzy :

  1. Dawid xD Ta sukienka jest z Eurowizji, bo rok temu wygrało ją coś z brodą i sukienką (heh)

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co msp, bierze z tego przykład i pokazuje to dzieciom? xD

      Usuń
    2. Nwm, w sumie wiem czemu jest ta sukienka.. Jednak modzi przesadzili XD

      Usuń
  2. Bez urazy, ale moim zdaniem przesadzasz. Nie bież tego za hejt czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiesz, że na MSP są geje i w ogóle xDDD
    Hah... strój Conchity.
    GENIALNE!
    Jest to idolka modów, więc to było oczywiste, że takie coś dodadzą.

    ~1szymon0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~1szymon102
      #OREFUAR

      Usuń
    2. Jak dziecko lub 12 latek może być gejem? Proszę Cię.

      Usuń
    3. Hehe 7 latek gej

      BOSHE XD

      ~Żeleq

      Usuń
  4. Modzi nie mają własnych pomysłów i robią jakieś Conchity i MLP :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokarze? OGARNIJ ORTO! Teraz wiem czemu nie masz 5 z polaka. Co do strojów sorka ale Conchita była mężczyzzną więc po co robisz halo!? Ciotka zdechnij Psujessz bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełniłem jeden błąd i już na mnie naskakujesz? Po pierwsze nie znasz mojej sytuacji w szkole, to nie wiesz czemu mam 4, a po drugie pewnie jesteś dzieckiem z 4 klasy, które trafiło tu przypadkiem.
      Dziękuje, dobranoc!

      Usuń
    2. Pffff, 4 klasy. Chyba z przedszkola ;w; Jeszcze podstaw dobrego zachowania nie umie.

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)