Strony

Menu

17 maj 2015

Pomysł na nową serie!

Cześć!
Chyba wszyscy wiedzą, że ostatnio na blogu jest mało aktywnie i ciekawie, ale JA postaram się to zmienić! Mam zamiar dodać dwie ankiety, nowy wygląd bloga i co najważniejsze nową serie! Tej serii nie było na żadnym blogu! Sam ją wymyśliłem, a jeśli była to przepraszam! Okey, co to za seria? Dowiecie się niżej!

Seria będzie nosiła nazwę mroczne msp! O co chodzi? W tej serii będę przedstawiał:

  • Same złe cechy msp!
  • Bugi i niedopracowania!
  • Co się powtarza w motywach!
  • Dziwne movie star!
  • Różne rozmowy, które są pokazaniem 'inteligencji', niektórych użytkowników!
Mam nadzieje, że serie przypadną Wam do gustu, a ja idę edytować bloga i robić nowe logo!

Do zobaczenia:
Wasz:
~Dawid.

P.S.: Bez loga, bo przecież będę je robił :)

3 komentarze :

  1. Haha, ja robiłam kiedyś na starym blogu, ale spoko :DD

    ~Żeleq

    www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawwid to twój 4 post, w którym mówisz że będzie nnowy wygląd...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem nigdy nie mam czasu i tak dalej, ale postaram się w tym tygodniu zrobić!

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)