Strony

Menu

21 maj 2015

Mroczne msp 2# - Artbooki, a raczej ich brak, HORROR +18!

Cześć!
Dzisiaj jest druga część mojej nowej serii! Tak jak mówiłem, obrazek pojawi się później. Uwierzcie mi, że w tygodniu nie mam czas, a jak już mam, to poświęcam go na The Sims 3... Może zrobię z tego serie? Ok przejdźmy do tematu posta!

Dzisiejszym tematem będą Dziwni i denerwujący użytkownicy, chat roomy, animacje, artbooki i HORROR +1(8)!

Dziwni ludzie!
 No tylko spójrzcie na status tej użytkowniczki... Ja rozumiem, że to gra, ale bez przesady. Ja wiem, że to robią to dla spamu, no ale cóż. Dla mnie takie zachowanie zawsze będzie żenujące.

Najlepsze na koniec!



No tylko spójrzcie na tego 'użytkownika'! Chłopak, który przebrany jest w strój dziewczyny. No czy to daje dobry przykład dzieciom? Plus niebieska skóra i dziwna twarz... No po prostu masakra! Nie wiem po co ja go jeszcze mam w znajomych, a no tak... Nie gram przecież (:
Wracając takich użytkowników powinni banować od razu...

Denerwujący użytkownicy.
Czy Was też wkurzają rozmowy typu:
-Hej
-Cześć.
-Dasz mi prezent z listy?
Mnie bardzo! Ludzie to tylko gra! Czy warto w nią aż tak popadać? Co z tego, że będziesz mieć te ciuchy, za parę lat zapomnisz, że msp istnieje... A na chwilę obecną wkurzasz innych użytkowników. Spójrzcie tylko:
Nawet nie za cenzuruję nazwy użytkownika... No masakra. Piszę jej, że nie mam czasu, a dalej mnie 'napastuję'. Takie zachowanie najbardziej mnie wkurza, zwłaszcza, że miło napisałem jej, że nie mam czasu. Ludzie! To tylko gra!

Albo tu. Co z tego, że masz pięć zwierzaków? To jest tylko wyłudzanie wejść do pokoju. Taki rodzaj prowokacji, no bo w jakimś stopniu zachęca Nas, do wejścia tam... Pewnie wtedy czeka w pokoju i BAM! Widzimy wiadomość o treści:
"Jak już tu jesteś do DAJ LOFFKA" jaki ja śmieszny... hehe.

Chatroomy.
Specjalnie dla tej serii napisałem na chatroomie "Kto chce pozdro". Oczywiście amatorów nie brak! Cały chatroom, a raczej wszyscy ludzie, odpisali "Ja". Niby nic, ale to świadczy o pazerności i chciwości człowieka. Ja rozumiem, że to tylko gra, ale sami zobaczycie o czym to świadczy:

Akurat udało mi się uchwycić JEDNĄ użytkowniczkę, ale uwierzcie mi, było ich sporo. Naprawdę warto sobie zrobić taki eksperyment. Wtedy sami zobaczycie, no ale przecież macie tego świadomość, w końcu niektórzy z Was, grają ode mnie trochę dłużej :)

Animacje.
Hmmm... Jaki jest sens w tej animacji?  Czy ktoś mi może wytłumaczyć, bo ja sam za rok się nie domyśle... Movie Star, która wykonuje taniec z tęczowymi "skrzydłami". Naprawdę godne podziwu tylko, że takich animek jest coraz więcej. Po prostu nie mają one sensu... No powiedzcie, komu do filmu, przyda się taka animacja?

Artbooki, a raczej ich brak.
Na pierwszej stornie w TOP, w artach, mamy możliwość zobaczenia tych, które mają największą liczbę love it. Tylko problem w tym, jak je zdobywają. Odpowiedź jest prosta - Spam i żebranie. Na pierwszej stronie w TOP, nieustannie widzimy arty z prośbą o love it lub to:
"Pomusz Mai" (przykład i błędy specjalnie)
No masakra! Po to dodali tą opcje, żeby wyrażać swoją kreatywność, a nie urządzać targ lovków. No sorry.
Na żółto macie zaznaczone przykłady takich artbooków...

I najlepsze na koniec...























HORROR +18
~Sarkazm: Długa myślałem, żeby o tym napisać, bo to takie straszne... Ja nie wiem jak wy to zniesiecie, ale napiszę o tym! Naprawdę nie polecam oglądać.

Okey, do rzeczy:
Wszystko super, tylko jest jeden, jedyny problem...
NIKT SIĘ NA TO NIE NABIERZE!
Na msp nie da się zrobić prawdziwego horroru, a co dopiero plus osiemnaście! Tam powinno być plus osiem. Po pierwsze nie ma odpowiednich animacji. To znaczy kiedyś były, ale je usunęli. Msp jest dla dzieci, czyli nawet by nie dopuścili takiego filmu. Po trzecie jest tysiąc filmów o takich tytułach...
Ten film ma zachęcać tytułem, a mnie tylko odstrasza.

P o o o dsumowanie!
To użytkownicy tworzą grę, tak jak ludność świat. Jeśli będziemy zachowywać się tak jak w wyżej wymienionych sytuacjach, to na msp nigdy nie będzie miło i przyjemnie, no ale to tylko Nasza wina. To My nie umiemy dobrze się zachować, to My wyłudzamy prezenty i to My robimy takie filmy... Może zanim coś zrobisz to przemyśl swoje zachowanie...

Ale się dziś rozpisałem! Mam nadzieje, że doczytaliście do końca! Jeśli post Wam się spodobał (lub nie) to napisz o tym w komentarzu! To bardzo motywuje! 

Wasz:
~Dawid.

11 komentarzy :

  1. moge pisać na twoim blogu? Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ( 1 użytkownczka ). Może jest lezbijką ?, to tylko gra. Teraz pokazałeś, że nie jesteś tolerancyjny. To nie jest dla fejmu, to tylko gra. Ciekawe jakby na np blogu Wariatki z MSP było, że ty szukasz chłopaka, a ty byś to przeczytał, fajnie by Ci było ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam pisałeś " kto chce pozdro ", wiadomo, że się zgłoszą. Przeczytaj tego posta, to sam zrozumiesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro ta hejtujesz tę grę, to dlaczego w nią grasz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie grasz?! To jak piszesz o niej? Hah... Bycie lezbą jest złe. Nie można robić sobie beki ze znajomymi?! A ten film... mhm... no żałosny, ale ludzie kochają oglądać "gówna". Hah...

      ~1szymon102
      #OREFUAR

      Usuń
    2. Co jest złego w byciu lezbą? Chuj. Właśnie pokazałeś jaki jesteś tolerancyjny. Boshe

      Usuń
    3. Nie napisałem, że jest coś złego w byciu lesbijką, tylko jak dziecko może wiedzieć jaką ma orientacje? Inną sytuacją jest to, że grają tutaj nastolatkowie - to rozumiem.
      Chodziło mi o to, że niektóre osoby robią to dla szpamu...
      Wiem, może za szybko wydałem osąd wobec tej osoby, ale każdy popełnia błędy. Szczerze, jest mi teraz głupio jak to czytam. Większość przykładów w tym poście było z dupy wzięte - tak przyznaję się.

      Usuń
  6. No wiesz, pisałeś dziewczynie że jesteś na chwilkę... Ale czy JEDEN graf zajmie ci wiele czasu ? 5 sekund max... Serio, weszłam 1-szy raz na bloga. Papa, raczej mnie tu nie znajdziesz...
    ~Marcelina
    PS: zgłoszą cię za to pozdro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: Nie zrozumiałaś przekazu tej rozmowy. Specjalnie napisałem, że nie mam czasu, bo chciałem udowodnić, natarczywość takich ludzi.
      Po drugie: Mogą mnie zgłosić. Co mi z tego? Usuną mi konto, o którym i tak za kilka lat zapomnę?
      P.S.: Radzę się zastanowić, zanim coś napiszesz.

      Usuń
  7. Boshe tutaj chodzi o taką serie, a nie hejtowanie MSP! Ja np nie pisze JA gdy ktoś niby daje pozdro, bo wiem że nie dostane, a to było tylko doświadczenie -.-

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)