Strony

Menu

6 maj 2015

Mela przeszłaś samą siebie! + Nowa idea bloga?

Hej!
Tu ten Dawid, Dawid, który nie piszę, bo woli swojego zwykłego bloga. Mam kilka spraw, zanim zacznę pisać główny temat posta:

  • Robię STAŁY wygląd bloga! Napiszcie, jaki chcecie! Do uwzględnienia są: kolory i dodatki. 
  • Będę tu wchodzić, żeby sprawdzać posty redaktorek!
No i zaczynamy pisać posta!

Mela dzisiaj przeszłaś samą siebie! Nie mogłem nie napisać o tym posta! Tak wiem, że to może spam, ale uwierzcie mi - uwielbiam kogoś chwalić. Dzisiejszy post o grach osiągnął, aż:

`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
Prawie 90 wyświetleń! Masakra, ale w dobrym sensie! Jestem bardzo dumny, że posiadam takie osoby w redakcji!
Lubię wszystkich redaktorów tak samo! Wszyscy co tu pisali, pozostaną w mojej pamięci! Naprawdę! Piszę tego posta, żeby ukoronować sukces Meli :)

No, a teraz gorszy temat. "Nowa idea bloga?"
Zauważyłem, że lubicie posty o innych grach, nie związanych z msp! No to myślicie o zmiany nazwy bloga z "Dawidowe-msp", na "Dawid pośród gier"? Moim zdaniem byłoby super! Redaktory mogliby pisać posty o msp i o innych grach! Gry mogą być o jakiej tematyce chcecie! Blog nie ulegnie wielkiej zmianie, tylko msp nie będzie jego głównym tematem.
No, tak! Dla mnie pomysł jest super, ale co Wy myślicie? Napiszcie szybką opinię w komentarzu, a ja wezmę ją pod uwagę!

Wasz:
~Dawid!

5 komentarzy :

  1. Masz rację :D fajnie że Mela napisała taki post! W sumie to nie tylko MSP istnieje xD

    ~Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nudzi MSP zmiana nazwy bloga to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory to czarny, biały i miętowy (ale taki bardziej zielony, czyli miętowy ale ten górny kwadracik zD

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy pomysł fajny. Szkoda, że wcześniej nie pomyślałeś o Dawid wśród gier, może bym został :\ Co do kolorów blga, kolory lata! Może jakaś plaża u góry, i movies ubrane na żółto. Pozdrawia:
    ~Staś, redaktor na emeryturze xD .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za post o moim poście #hyhy .Hmm.Dawid pośród gier to fajna nazwa ,a kolory to może miętowy i biały lub jakiś inny kolor w połączeniu z miętowym ;DD ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)