Strony

Menu

24 maj 2015

Pomysł na MSP - Czyżby nowa seria? ,Długo nie byłam aktywna , Zgłoszenia + Zamów sobie logo!

Siemson ! Tu Mela.Długo nie pisałam .Bardzo was przepraszam , ale byłam chora , a poza tym miałam wiele kartkówek .
Od jutra rusza nowa seria pt.,,Pomysł na MSP" , czyli jest to coś na wzór serii ,,Gdybym była modem" .Bardzo mi się spodobała , więc postanowiłam iż ją zrobię .
Jeśli nadal nie wiecie o co chodzi , to już wyjaśniam : Będę pokazywała co mi się w MSP nie podoba i napiszę jak bym to zmieniła.
Seria ta nie będzie w poszczególne dni , będzie wtedy kiedy będę chciała ją napisać i będę miała o czym pisać .Części będzie chyba 8 lub 6 .
Następną sprawą będą zgłoszenia do super STARcia .Możecie mi się zgłaszać w kom., ilość osób chętnych może być nieograniczona .W zgłoszeniu piszemy :
Nick,
nazwę look"a jaki mam wybrać. Wydaje mi się , że to nie skomplikowane ;).Gdybyście mieli pytania , chętnie na nie odpowiem.
Ostatnią sprawą , którą mam do was będzie to , iż robię loga i jeśli ktoś chciałby logo z MSP ,tfm lub innej gry , to możecie pisać.
Jeśli chcecie logo na MSP piszcie :
Nick,
Look,
ew."styl" wykonania loga ,
możesz też napisać napisy jakie chcesz .
Jeśli jednak chcecie logo z jakiejś gry typu tfm , to musimy się umówić , żeby się spotkać w grze i to wszystko uzgodnić.Loga robię za nic , więc nic za to nie chce :)
Czekam na zamówienia .

Oks , ja kończę pisanie .
Pa pa .Dobranoc dla tych , co już idą spać .
~Mela

4 komentarze :

  1. Ja poprosze logo zosa 77 look: zozo npis to może być jakiś cytat a tło jakies kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poprosze!
    Nick: LolkaaaXD
    Look: Zrób prosze jakiś straszny i wgl
    Styl: Mroczny, krew

    XD

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)