Strony

Menu

7 maj 2015

Post powitalny

Hej jestem nową redaktorką na tym blogu.Bardzo się cieszę ,że mogę tutaj pisać.Na msp jestem fladra001.Mam na imię Daria ,a moje przezwisko to Harumi.Lubię MSP ale prawie nic się na nim nie dzieje. Jestem z Polic.Czytałam komentarze dlatego postanowiłam trochę dopisać.Kiedy to pisałam wyłączył mi się tablet ( piszę z tabletu) i post się zapisał tak jak było.Bardzo za to przepraszam.Z angielskiego mam 5 i 6 ale mój nauczyciel od angielskiego traktuje moją klasę jak kolegów.Urodziłam się 23 czerwca 2002 roku czyli mam prawie 13 lat.Chodzę do klasy 6b.Moja ulubiona gra to subway surf którą jutro opiszę. To jest gra tylko do bicia rekordów znajomych jestem na 2 miejscu dlatego,że Natalja która jest moją przyjaciółką ma rekord milion ,a ja 600 tysięcy. Staram się napisać wiele.Jestem w internecie prawie zawsze dostępna (na Skype) dlatego ,że koleżanka z klasy Ala często pyta się mnie co jest zadane.Będę pisać posty codziennie. Bardzo dziękuję za to ,że mogę pisać tutaj.Dzienkuję za przeczytanie.Ps Nie jestem z Chin tylko ze Szwecji.

4 komentarze :

  1. Proszę Cię napisz dłuższe to powitanie. Z tego praktycznie nic o tobie nie wiemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam was tablet mi się wyłączył już dopisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam was tablet mi się wyłączył już dopisałam:)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)