Strony

Menu

15 maj 2015

I Astrid ma karę :(

Hej,jak z tytułu wynika Astrid ma karę ale za co?A więc czekałam godzinę na koło anglika z moją klasą (Astrid też jest w mojej klasie) wszyscy się bawili w konie nwm czemu.Ja się nie bawiłam wolałam sobie pochodzić.Jak wiecie Astrid jest moja siostrą.Zuza(przyjaciółka Astrid) nie chodzi na koło więc poszła do domu.Gdy zostało 30 minut do końca czekania Zuza przechodziła koło podwórka szkolnego,bo musiała wyprowadzić psa Astrid podbiegła do niej.Dzielił je płot szkoły.Zuza powiedziała mojej sister aby do niej przyszła.Astrid o niczym nie myślała tylko przeskoczyła płot i poszła sobie z Zuzą do jej domu.Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy zabrali plecaki i poszli do szkoły ,a plecak Astrid został.Zastanawiałam się gdzie jest moja siostra.Na kole pan sprawdzał obecność i zdziwił się,że nie ma mojej siostry.Po kole wróciłam do domu akurat byłam taka miła i wzięłam plecak siostry.Myślałam ,że w domu będzie Astrid ale jej nie było.Mama zapytała się gdzie ona jest ale ja nie wiedziałam.Okazało się,że później Astrid wróciła po plecak ale go nie było.Gdy o 14 Astrid wróciła mama ją tak okrzyczała,że teraz ma zakaz wychodzenia z domu.Od tej chwili cieszę się tylko z tego ,że jest u mnie Ingrid.Jak już pisałam nie będę pisać postów w tą sobotę i niedzielę ,bo jadę nie ważne gdzie ,bo hejty polecą.No ok do Szwecji jadę i do Szczecina.PS postanowiłam,że nie będzie loga tylko to zdjęcie ,bo nie gram w msp.Dziękuję za czytanie:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)