Strony

Menu

14 kwi 2015

....

Hej , zauważyliście pewnie , że coraz więcej osób ma zamiar odejść z bloga.
Ja na razie nie chcę odejść.Z MSP odeszłam , bo mnie po prostu znudziło , znudziło mnie.Może wam się wydaje to głupie , że wolę jakieś szczury od "msp kture jezd sóper" , ale wam się to też kiedyś znudzi.Jest niby aż 10 tysięcy wejść , a komentarzy nie ma :( Czy wam się ten blog nie podoba? Tak samo z konkursem na logo , logo przysłała TYLKO Ala .Macie szansę wygrać super nagrody , a nie chcecie brać udziału w konkursie.

Dobra , ja kończę
Pa.

TFM - Lobuziaraa  , Aggiexd

~Mela

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)