Strony

Menu

19 maj 2015

Mroczne msp 1#

Cześć!
Dzisiaj rusza NOWA seria pt. "Mroczne Msp". Jak już większość wie, będę w niej ukazywał złe cechy msp. Zaczynamy!

Okładkę serii zrobię jutro!

Prolog(?):
Nie jest to tylko 'różowa gierka' dla dzieci. Skrywa ona wiele tajemnic. Świeży użytkownik nie jest w stanie tego zobaczyć. Żeby poznać całe msp, potrzeba na to czasu. Zależy to też jak bardzo jesteś ciekawską osobą, ale im bardziej, tym więcej poznasz! Musisz wiedzieć, że świat msp, to też hackerzy, którzy czają się na innych użytkowników.

Dzisiejszym tematem jest Forum.

Nasze słodkie, fajne forum, na którym możemy popisać lub powygłupiać się. Zależy też do jakiego stopnia. Nie wiem czy inni są głupi, czy się na bijają, czy po prostu nudzą. Nie wiem, ale zobaczcie co dziś dla Was przygotowałem:

Nie jestem w stanie uwierzyć, że w tę grę, gra aż tak małe dziecko. Skoro jesteś w 'trzeciej klasie', to po co piszesz o tym na msp? No, tak przecież nie jesteś. Wiem, że udajesz, żeby zrobić dookoła siebie dużo szumu. Powiem Wam jedno, zagłębianie się w rozmowę z takimi użytkownikami, nie wróży nic dobrego!

Tytuł beznadziejny, nie nawiązujący do treści. Treść okropna, wręcz zaśmiecająca nasze forum. No błagam, kto jest na tyle 'mądry', żeby pisać takie rzeczy? Wiem, że forum to forma komunikacji, ale nie w taki sposób! Naprawdę NIE!

I na dokładkę, coś od samych moderatorów msp, uprzedzam, że to świadczy o dziecinności tej gry.






























Przepraszam bardzo, ale co to ma wspólnego z grą, w której chodzi o tworzenie filmów? Ja rozumiem, że jest wielu fanów tego zespołu, i ja nic do nich nie mam, ale czy naprawdę trzeba było zaśmiecać forum takim czymś? Widzę, że moje 'odejście', idzie ku dobremu. Najbardziej zadziwia mnie, wyróżniony fragment, ale Wy przeczytajcie całość.

Nie wiem jak Wy, ale ja po takim czymś, straciłem CAŁY szacunek do muwi star planet. Tak błędy robię specjalnie, bo już nie wytrzymuję. No jak można robić takie tematy? Jakoś o innych gwiazdach nie wspomnieli, tylko o nich. Jak My mamy się z tym czuć?

To tyle na dzisiaj! Napiszcie w komentarzu co sądzicie o serii, a tym bardziej, co sądzicie o Naszych "cudownych" tematach na forum...

Wasz:
~Dawid.
Bez loga, bo robię.

1 komentarz :

  1. Prawda,na forum są takie śmieci.Oni chcą zwrócić na siebie uwagę,ale to zły sposób.



    ~Ala

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)