Strony

Menu

4 lut 2015

Wywiad z Andreaaa ;)

Witam!
To był mój pierwszy wywiad. Starałem się, żeby pytania się nie powtarzały ^^ Wywiad był, przeprowadzony z użytkowniczką Andreaaa. Tutaj macie jej zdjęcie:
A- Andreaaa
D- Dawid (ja)

D- 1.Od kiedy grasz w msp? Skąd się o nim dowiedziałaś?
A- Konto założyłam w Lipcu 2012. Grę zaczęłam pod koniec sierpnia czyli niecały miesiąc później. Co mnie do niej przyciągnęło? Wygłupiałam się ze znajomymi i szukaliśmy jakiś gier gdzie można było grać online i przypomniałam sobie o msp. *Wcześniej msp poleciła mi koleżanka :D
D- 2.Skąd bierzesz pomysły na tak świetne filmy?
A- Świetne? Czy ja wiem :| W sumie same przychodzą mi do głowy. Czytam też dużo książek, a więc one też pobudzają moją wyobraźnię.
D- 3.Jakie najbardziej polecasz książki? Bo widzę, że lubisz czytać ;)   
A- Ja na przykład uwielbiam czytać romanse z udziałem wampirów. Zależy jeszcze kto co lubi. Jakbym miała polecić to całą serię książek autorki Lary Adrian :) Czytam też różne blogi :)
D- 4.Czy planowałaś założyć bloga lub jakąś inną stronkę? Jeśli tak to o czym jest?
A- W owym czasie nic nie planuje. Jeśli miałaby zaistnieć to z pewnością byłyby to opowiadania (oczywiście mojego autorstwa) :D
D- 5.Czy msp Cię już nie nudzi? Jeśli tak co byś  w nim zmieniła, żeby nie było nudne?  
A- W sumie to mnie nie nudzi. Jeśli mogłabym coś zmienić to zapewne usunęłabym kratki (cenzurę #), wyłączyłabym ciszę nocną oraz przywróciłabym dawny dział w sklepie z animkami Rzeczy Zwariowane.
D- 6.Co sądzisz o 10sek i czy często je robisz?
A- Sądzę, że tzw. "10sek" to najszybszy sposób na zarabianie SC. Nie tworzę ich chyba, że mowa tu o BOOSTERZE.
D- 7.Czy na msp masz takich przyjaciół, których poznałaś od początku i którzy zawsze są przy tobie?
A- Oczywiście! Te osoby są w okienkach na moim profilu ;) Jest jeszcze paru, ale szkoda, że są tylko 4 miejsca. Z resztą to tylko gra, a mam z nimi kontakt poza nią.   
D- 8.Skąd wzięłaś pomysł na taką nazwę a nie inną?
A- Po prostu podczas wpisywania nicku tylko to przyszło mi na myśl :D
D- 9.Czy twój styl na msp jest podobny do twojego w realu? I skąd go wzięłaś?
A- Mój styl w realnym życiu  nie jest ani trochę podobny do tego w grze :D Skąd go wzięłam? Zazwyczaj jak znudzi mi się obecny ubiór mojej postaci to idę do sklepu i przymierzam wszystko jak leci i próbuję cokolwiek dopasować do siebie :D 
D- 10.W skali 1-10 jak oceniasz tą grę?
A- 8 :)
D- Dziękuje za wywiad ♥ ;)
A- Wzajemnie ♥      

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Andrełaa <3 ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita i mila !!!! to podobno ALAKINGA wiesz ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak wogule fajnie ze jest wywiad

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)