Strony

Menu

18 maj 2015

Dziesięć pytań :)

Hej :) w tym poście będę pisać najczęściej zadawane mi pytania i na nie odpowiadać.Od nikogo nie odgapiam.Tylko bez hejtów kochani.  1.Czy grasz w Fnaf?- Tak,uwielbiam tą grę i marionette mało straszna jest bon bon :).Fajnie się gra tylko ta gra jest straszna...          2.Co dzisiaj robiłaś?-Oblałam z Ingrid Damiana i skakałam z huśtawki.Było fajnie ale mama Damiana przyszła i było śmiesznie.      3.Czy wracasz na MSP?- Nie moście nikomu ale mam nowe konto które nazywa się HarumiCat.Wchidzę na MSP raz na miesiąc.                 4.Jak się z tobą skontaktować?-To pytanie wiele mówi o mnie więc aby poprosić mnie o kontakt pisz na nr tel. 504588011 ufam wam.Skype Live:Daria_200 ufam wam.Facebook o z tym będzie problem ha ha ok Florentyna Flora ( Harumi Cat) zdjęcie sweet kotka ufam wam.I to tyle o kontakcie uwaga piszcie w kom.ufam wam.           5.Gdzie mieszkasz?- Police Ul.Śliska numer zjechał :Dnie podam wam tego.Nie jestem taka głupia albo i jestem ha ha .                             6.Z kąd jesteś? Urodziłam się w Szwecji i mieszkała w mieście Boo przeprowadziłam się do Polic w 2009 roku i się nie cieszę.                         7.Jakie jest twoje prawdziwe imię i nazwisko?-Ingrid Lindgren.          8.Jakie są twoje ulubione gry?- Moje ulubione gry : Fnaf 123  ,Subway Surf,Nyan cat, Cat simulator,Moviestarplanet, Pou, My talking kitty cat,My talking tom ,My talking Angiela.                                   9.Co codziennie robisz rano?- Dziwne pytanie : Wstaje pije kakało,jem śniadanie ,myje zęby ,ubieram się i idę do szkoły.                   10.(ostatnie)Jak wyglądasz w Realu?- jest to najczęściej zadawane mi pytanie ,a więc mam długie czarne włosy do kolan.Na czubku głowy nosze dwa małe czarne koczki,Mam czarne małe skośne oczy przez co wielkie czoło.Mój wzrost to 160 cm.Moja waga to 39 kg.Nie dziwcie się ,bo takie osoby jak ja są malutkie. I to wszystkie 10 najczęściej zadawanych pytań! Dziękuję za czytanie :)

5 komentarzy :

  1. W internecie NIGDY nie podaje się swojego numeru telefonu! Przecież nie wiesz, kto stoi po drugiej stronie... Musiałem go zmienić, przepraszam, ale ja tylko chronię twoją prywatność :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałam nie aktualny numer telefonu ,bo zmieniłam jedną cyferkę w nim + to był numer siostry Ingrid która bez wiedzy Ingrid go wpisała i dopiero teraz to widzę. Serdecznie przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)