Strony

Menu

2 maj 2015

Polecane animacje

Witmay ☻ Jak wiecie , dużo osób odchodzi z bloga .Ja póki co nie mam zamiaru odejść , chociaż bardzo mi smutno z powodu odejścia Ali i Stasia ;c (Szloch)



Oks , zaczynajmy posta!

(nie zwracajcie uwagi na konto) 

W dzisiejszym poście przedstawię wam polecane animacj , będzie tylko 5 kategori resztę zrobię jutro.

Kategoria : Zwierzęta & Pupile.
Bardzo przydatna , szczególnie gdy akcja rozgrywa się na farmie .Warto wydać te 800 sc i sprawić sobie taką fajną animkę z kaczuszkami  gąskami :") .

Też przydatna .W każdym filmie jest taka paniusia z pieskiem .Nie , no cena powala , ale jak macie sc , to proszę bardzo , ja nie mam :( .

Maj lityl pony pszyjaźni to magja :") Asaaaaaaaaaaaa! kucyki pony .Oks , zabieram się za posta.



 Ta też całkiem przydatna , jak lubisz konie , to masz animke z końmi .(Bosh , co ja pisze)
Ale niestety kosztuje AŻ 3 diaxy :c

To na tyle z tej kategorii.

Następna kategoria to : Impreza & Moda .

Moim zdaniem bardzo przydatna animka .Przyda się gdy np. robimy wywiad z jakąś ms. czy coś takiego .Cena też jest spoko .Polecam, Ewa Wachowicz :) .Jezu , co ja robię .

Ta też jest przydatna .Wspaniale pasuje do filmu świątecznego , a nawet do aktualizacji ctr w święta .Myślę , że opłaca się zaoszczędzić te 625 sc i sb ją sprawić .

Moim zdaniem jest bardzo przydatna .Przyda się np. gdy nasza bohaterka szykuje się na jakąś imprezę .Cena też może być .

Super ! Bardzo fajna , szczególnie gdy w filmie występuje jakaś gwiazda .S U P E R ! Jak bd miała VIPa na pewno sb ją kupię.


Przydatna , przyda się przy przeprowadzce w filmie .Warto wydać 500 sc , na prawdę (Nie , no wiesz , na żarty c: -,-)

Świetna , tak jak mówiłam - na imprezę w sam raz , a do tego kosztuje tylko 450sc .Super !


Fajna , przydatna np. w szkole , na przerwie .Cena też nie jest za duża .

Woow jaki #dżamp .Wyścigi w workach , super.Cena jest w sam raz jak na animkę tego typu .

O , widzę , że wygraliśmy wyścigi w workach ! Jeeeeeej .Bardzo przydatna i jeszcze nie droga .

Bardzo przydatne moim zdaniem , szczególnie dla chłopców , ale niestety trzeba mieć diaxy .


Przydatna , szczególnie gdy w naszym filmie rozgrywa się mecz ,Niestety , trzeba mieć diaxy.

Przedostatnia kategoria to : Dzikie & Zwariowane.

O, widzę kolejną animacje związaną z jakąś bajką ,chyba była kiedyś taka bajka.Oks, swoją drogą jest dość przydatna , zależy w jakim filmie, ale znowu trzeba diaxów .

Hmm..skąd ja to znam .He he .Animacja przydatna , nie mogę powiedzieć , że nie .Ogólnie fajna , a  cena też spoko.

Ostatnia koategoria to : Miłość & Emocje.

Superowa ! W filmie romantycznym się przyda .Cena też fajna .

O , jaka fajna pizza ! Mmm..Swoją drogą dość przydatna .Cena nie jest zła mogła być gorsza.

Przydatna , to muszę przyznać , szczególnie gdy ms ogląda jakiś film .Animacja nie warta tej ceny , ale ok.

Bardzo przydatna , najczęściej gdy ms. pisze o swoim życiu lub coś w tym stylu .Warta swojej ceny jak najbardziej !



Dobrze , to na tyle .

Papatki .Dobranoc wszystkim ;*



~Mela






















 

3 komentarze :

  1. Wow, świetny post! Przydatny. Ja kupię tą ze słuchaniem muzyki a jak będę miała Vipa to też z dawaniem grafa ^^

    ~Lolololka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ty też piszesz super posty ^o^ Ja na pewno kupię tą z wyścigiem w workach.Ha ha :D

      ~Mela

      Usuń
  2. A nie lepiej kupić wszystkie animki?
    Mi się raz nudziło (bardzo!!!) i kupiłem wszystkie NIE VIP ZA SC...
    A więc można brać do filmów :)

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)