Strony

Menu

4 sty 2016

#1 The Sims | MOJA SIMSOWA KOLEKCJA!

Cześć!
Czy zauważyliście, coś nowego w blogu? CIĘŻKO NIE ZAUWAŻYĆ, jak nastąpiła ogromna zmiana! Popracowałem ostro nad wyglądem i mam nadzieje, że się Wam podoba! Został do zrobienia tylko nagłówek, ale spokojnie = maks. 15 minut!

Nareszcie oficjalnie zaczynam nowy rozdział na blogu! Nie będę robić, jakiś prologów, podsumowania, gdyż wydaję mi się to bez sensu. Nie usunę też postów o msp, ponieważ to była moja ciężka praca! Napisałem tutaj ponad 300 postów, w większości o tej grze, więc niedorzecznością by było, usunąć kawał ciężkiej pracy! Dzisiaj przedstawię Wam wszystkie dodatki jakie mam, do th 3 oraz 4!

Widzicie te kwadraty, w lewym górnym rogu? Jest to oficjalnie znaczek mojego bloga i świadczy o tym, że zdjęcia pochodzą właśnie z niego!

The Sims 3:

  1. Cztery Pory Roku
  2. Studenckie Życie
  3. Skok w przyszłość
  4. Impreza w plenerze
  5. Nie z tego świata
  6. Rajska Wyspa
  7. Po zmroku
  8. Zostań gwiazdą
  9. Pokolenia
  10. Zwierzaki
  11. Kariera
  12. Gra Podstawowa
The Sims 4:

  1. Gra Podstawowa
  2. Witaj w pracy
  3. Perfekcyjne Patio
  4. Dzień w spa
  5. Wytworne Przyjęcie
Dodatki wspomagają grę, a akcesoria tryby!

Dokładnie! Moim zdaniem gra bez dodatków, jest mało atrakcyjna, gdyż jest ograniczona ilość opcji. Oczywiście Simsy to symulacja życia, więc mamy bogatą gamę opcji! Żeby mieć dobrą grę, nie musicie mieć takiej kolekcji, co ja! Z racji tego, iż mam bardzo dużo tych pakietów, to wypiszę Wam te najpotrzebniejsze!


THE SIMS 3

Nie z tego świata - wprowadza do gry dużo nowych postaci, między innymi: wróżkę, wilkołaka, czarownicę, ducha. Posiada ciekawe meble, mają swój styl oraz kilka ciekawych obiektów: domek dla wróżek, różdżkę, lustro, z którym można rozmawiać i wiele więcej. Największym plusem jest to, że dodano nowe miasto - Moonlight Fools. 

10/10 - Uważam, że naprawdę warto posiadać ten dodatek.


Po zmroku - Dodatek całkowicie poświęcony wampirom! Jest bardzo dużo ciekawych i nowoczesnych ciuchów oraz fryzur, nowe obiekty m.in trumna, w której wampir może spać, nowoczesne meble. Nie mogę zapomnieć o osobistościach, które mają dodatkowe cechy, ale o tym nie dziś.

Wampir w grze, jest odrębną postacią, która posiada nowe cechy:

  • Może pić krew z innych simów albo jeść plazmę, którą kupi w sklepie
  • Biega szybko
  • Nie może wychodzić na słońce, bo będzie osłabiony!
  • Ma inne oczy i karnacje. 
  • Może zamienić innego sima w wampira, za jego zgodą.
  • Czyta w myślach
  • Ma inne cechy niż normalny sim.
Są też kluby dla wampirów w mieście, którym doszło - Bridgeport.

10/10 Uwielbiam ten dodatek, nie tylko ze względu na wampiry, ale bardziej za nowe miasto, gdyż ma dużo nowych miejscówek.



Studenckie Życie - Jak sama nazwa wskazuję, w dodatku nasz sim może studiować! Najlepsze jest to, że my mu towarzyszymy, gdyż Sim opuszcza miejsce zamieszkania i jedzie do akademiku. Możemy wybrać kierunek z pośród kilku:



Oprócz tego mamy kilka innych opcji, ale najfajniejszą z nich jest Simorośl. 


Posiada kilka nowych cech i unikatowy wygląd:

10/10, jak każdy dodatek, który lubię! Najatrakcyjniejszymi opcjami, które doszły w grze to Studia, które niezwykle się przydają! 


zdjęcia: google

Mam nadzieje, że pierwszy post z THE SIMS Wam się spodobał, i że zostaniecie ze mną na dłużej. Przede wszystkim mam nadzieje, że zaakceptowaliście zmiany!

Jeśli post Ci się spodobał K O N I E C Z N I E zostaw komentarz, gdyż MUSZĘ widzieć, czy podobają Wam się zmiany, które tutaj zaszły!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Fajny post :) Też mam The Sims4 i dodatek Witaj w Pracy c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale suoer wygląd bloga ! Wow ,wow,wow ,wow! Pewnie się napracwales ^-^ Ja nie mam simsow ,ale gralam u kol. z dodatkiem spotkajmy sie ,a na trojce z nie z tg swiata i gra jest cudna! Pozdrawiam :v

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)