Strony

Menu

12 paź 2015

Pogadanki o grach! 2#

Cześć.
Pamiętacie jeszcze tą serię? Jeśli nie, to zaraz Wam powiem, o co w niej chodzi. Miałem wątpliwości, czy ją kontynuować, ale postanowiłem, że tak! Długo nie wiedziałem jaką grę wybrać...

O co chodzi w serii?
Macie to szczegółowo opisane w tym poście - Pogadanki o grach 1#
W wielkim skrócie, w tej serii chodzi o to, że opisuję jakąś grę, ale nie na zasadzie "kopiuj wklej" z wikipedii. Wszystko co tu przeczytacie, to moje zdanie!

• Opis Gry •

Grę którą będę opisywał dzisiaj to My free Zoo! 


W tej grze, wcielasz się w rolę, nie gwiazdy filmowej, ale właściciela Zoo! Moim zdaniem jest to gra na zabicie czasu, aczkolwiek może wciągnąć. Wiadomo, że na początku nie będziesz miał nie wiadomo, jak dużego zoo. Początku są trudne.
Gra jest darmowa, wystarczy założyć konto i grać. Zalicza się ona do tzw. gier przeglądarkowych, czyli działa na podobnej zasadzie co msp.

Jak to wygląda po zalogowaniu?


Co widzimy:

  • Gra posiada poziomy
  • Można zawierać znajomości
  • Opiekujemy się zwierzętami 
  • Ozdabiamy nasze zoo
  • Mamy walutę gry (Zoo Dolary i Diamenty)
  • W zoo możemy mieć gości i odwiedzających
• Ciekawostki i opcje w grze •

Ciekawostki:
  • Rozgrywka odbywa się tak jak w prawdziwym zoo. 
  • Losujemy codziennie karty, którymi można się wymieniać
  • Niektóre zwierzęta wydają dźwięki!
Opcje w grze:
  • Możemy ozdabiać swoje zoo
  • W wybiegu może być dużo zwierząt
  • Zwierzęta mogą się rozmnażać
  • Codziennie musimy opiekować się naszymi zwierzętami
  • Jeśli mamy roślinki, musimy je podlewać
  • Zbieramy pieniądze w kasie
  • Za pojedyncze elementy (toalety, stoiska) dostajemy pieniądze.
  • W zależności od naszego zoo, tyle mamy gości
  • Zwierzęta nie umierają
To tyle z najważniejszych opcji gry. 

• Moja opinia •

Jak już wcześniej wspomniałem, lubię tę grę, gdyż zabija czas i jest dobra na nudę. Rozgrywka jest ciekawa i charakteryzuje się opiekowaniem naszych, wirtualnych zwierzątek. Oczywiście zarabiamy pieniądze, a za nie możemy kupić kilka nowych zwierząt. 

Gdybym oceniał tą grę dostałaby 8-9/10, gdyż bardzo mi się podoba!

A tobie, też się podoba? No to nie czytaj dłużej tego posta, tylko zakładaj konto na My free zoo! Jeśli chcesz, masz tu link:

Post ci się spodobał? Zostaw koniecznie komentarz i napisz co sądzisz o tej serii!

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Fajna ta gra, grałem w nią 4-5 lat temu xDDD Omge, dawno temu to było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey, a o tej aferze to nigdzie nawet postu nie ma xDDD

      Usuń
  2. Fajna . ..kiedyś w nią grałam.Super ta seria kontynuuj (nie umiem tg pisać -,-) ją.


    😁

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)