Strony

Menu

4 paź 2015

Jak przedłużyć boostera? + Niedługo konkurs!

~Dżem Dobry~
Zorientowani kto pisze? No to zacznijmy! A może najpierw o konkursie, który chcę planować...
Konkurs będzie jeżeli na blogu zdobędziemy 30,000 tyś odsłon. Myślę żę w miesiąc, albo krócej się uda, skoro codziennie wchodzi tu 100, albo mniej osób. Lecz, jeżeli potrwa to dłużej, zrobię za 25,000. O co będzie chodziło? Nie powiem za dużo, bo to niespodzianka! Podpowiem tylko, że będzie to logo. Nagród też nie zdradzę! Jednym słowem - nic nie powiem. Ale, gdy go zorganizuję mam nadzieję, że ktoś się zgłosi c:

Przejdźmy do konkretnego tematu posta, czyli Jak przedłużyc boostera? Chyba nie było na blogu takiego posta? Liczę, że nie!To... Może zaczniemy? 

1. Najpierw, trzeba kupić boostera za 5 diamentów. Trwa nam 60 minut - godzinę.
(sreen z przypadkowego boostera)
2. Gdy chcemy przedłuzyć, najlepiej kupić sobie boostera po godzinie 16, ale to nie ma znaczenia.
Musimy zmienić godzinę na komputerze/laptopie na mniejszą np z 16 na 10.

3. Booster powinien nam się przedłużyć i wyglądać tak:
(sreen z przypadkowego boostera, nie mojego)
Booster będzie wam trwał, o tyle godzin/minut więcej o ile go przedłużyliście. Jeżeli chodzi o booster to tyle.
Chcę wam jeszcze przypomnieć, że robię loga na zamówienie! Nikt się jeszcze nie zgłosił, więc pokażę wam kilka zrobionych przeze mnie lóg.


To jest logo do konkursu dla Shimeruko.
A to logo, moje obecne, które sobie dzisiaj zrobiłam.
Pokażę wam jeszcze jedno.
 
Znacie je, czyż nie? Pamietajcie to za darmo! Mam nadzieję, że loga się podobają. W komentarzach mówcie jak wam się podobają i piszcie czy chcecie, abym wam zrobiła.
~Ążelik.





2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)