Strony

Menu

10 kwi 2015

Wywiad z Malinasią !

Witajcie, ostatnio przeprowadziłam wywiad z użytkowniczką o nicku Malinasia.Jest to mój pierwszy wywiad , więc nie jest jakiś wspaniały c:
Zaczynajmy !

A - Ja 
M - Ona
  
A - Witaj! Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?
M- Pewnie ! 
A - Ile grasz w msp?
M - Gram już prawie dwa lata ,lecz gra mi się jeszcze nie znudziła.Dziwne wręcz .
A - Skąd bierzesz pomysły na filmy (One są świetne *,* ) 
M - Dziękuję.Moje pomysły czerpię z mojego życia codziennego oraz opowiadań , które czasami piszę . 
A - Jak dowiedziałaś się o msp? 
M - Więc było to tak : oglądałam reklamę w Tv , to było gdzieś tak w czerwcu 2011 r. Poprosiłam tatę , aby załozył mi konto no i , było super  i tak dalej , lecz nie zapisałam hasła do konta i nie weszłam drugiego dnia .Zresztą gra szybko mi się znudziła i nie zakładałam drugiego konta , a to konto powstało w 2013 , koleżanka mi o tej grze powiedziała i założyłam Malinkę (y) .
A  - Co najbardziej lubisz robić na msp? 
M - Najbardziej lubię kupować looks ,robić filmy i pisać ze znajomymi ^^ 
A - Skąd pomysł na nazwę? 
M - Mój pomysł na nick, po prostu ...lubię maliny , ale było zajęte  Malina , więc musiałam dodać tą durną końcówkę >.< .
A - Czy piszesz na jakimś blogu lub lubisz jakiegoś czytać? 
M - Piszę na blogu Abieski , Kathey ,oraz cyni .Prowadzę również swojego ^^ A , i pisze na dodatkowym blogu od redaktorek Abieski   .
M - Coś jeszcze? 
A - Nie , czy chciałabyś kogoś pozdr.?
M - Chciałabym pozdrowić : Kathey , Abieskę , Laniacza ,  Ashley919 i stylówkalol=]
A - Dzięki za wywiad :) 


Mam nadzieję , że wywiad wam się spodobał :) Na koniec scr. profilu Maliny : 
 
 Jeszcze raz dziękuję za wywiad :* 
Do napisania ! Pa ! 

~Mela , loga możecie przysyłać 

2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)