Strony

Menu

23 sty 2015

O My Talking Angela!

Hej ;)
Dzisiaj post o innej grze. Msp już mnie powoli nudzi... Ale co z postami? Mam się załamać i nie pisać? Skąd! Wymyśliłem, że napiszę Wam o całkiem nie najgorszej grze, a mianowicie o My talkin Angeli! Co to jest? W tej grze musisz opiekować się kocicą (podobne do POU lub My Talking Tom). Tak wygląda gra:
Jak widzimy mamy kotkę, która znajduję się w Paryżu (Wieża Eifla w tle). Jest ubrana w sukienkę, która jest dostępna w sklepie. Kapelusz też, ale nie koniecznie, w takim kolorze. Poniżej zobaczycie skreeny moich pomieszczeń itp.
O to mój pokój główny. Nie jest on taki sam, jak na skreenie, ponieważ skreeny był robione kilka dni temu. Mam 45 (obecnie 46) level ^^ Dla nie wierzących to nie są zdjęcia z neta... Niby po co miałby, dawać zdjęcia nie grając w tę grę? Ok chodźmy dalej.
 Tu mamy kuchnię. Nic się w niej nie zmieniło. Jak widać, dominuję kolor niebieski. Mam zamiar to zmienić.
 W łazience, też jest niebiesko i nic się nie zmieniło. Dalej mamy sypialnię.

 W tym pomieszczeniu troszkę się zmieniło. Łóżko jest niebieskie. Mam zamiar zmienić kołdrę i ściany.
Tutaj taki bonus, czyli skreen ilości moich naklejek. Zdjęcia nie są z neta... Nic się nie zmieniło, bo przy takim dużym levelu trafiają się same duplikaty (powtórki "autentycznych" kard).

Powtórzę, jeszcze raz... Zdjęcia nie są z internetu, bo nie miałbym powodu, dawać takich zdjęć. Jeśli sądzisz, że to gra typowo dla dziewczyn to się mylisz. Fakt, że gramy dziewczyną i są typowo dziewczyńskie rzeczy, ale to nie oznacza, że chłopak nie może w nią grać.
My Talking Tom to odpowiednik tej gry tylko, że jest tam kot nie kotka. Jeśli chcecie w następnym poście o tej apce, komentujcie ^^

Wasz:
~Dawid.

13 komentarzy :

  1. Ej to jak ci się nudzi to oddasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konto. Jak chcesz cozywiuście, bo piszesz że ci sie nudzi

      Usuń
  2. Dawid chcę na MSP cie zaprosić !! X-O
    Nie mogę T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa.... Pozwolę sobie na drobną (lub trochę bardziej niż drobną) krytykę. Dlaczego niby ktoś miałby nie wierzyć, że to twój kot? A nawet jeśli ktoś by nie uwierzył to co z tego? Widać, że masz 7-9 lat. Poza tym nie napisałeś najważniejszych rzeczy o tej grze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 0 lat

      Usuń
    2. Ja mam 12 lat. Dziękuje, za krytykę, ale po co mam się rozpisywać o tej grze? Jeśli chcesz to mogę to zrobić.

      Usuń
  4. Hey! Świetny blog! Zapraszam na mojego: pogadankiyoustyy.blogspot.com SORRY, że się reklamuję.....:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kotka to pedofil!

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)