Strony

Menu

12 maj 2015

Yay!!!

Hej,obiecałam,że napiszę tego posta to zrobię to.Pewnie zastaniawiacie się dlaczego w tytule nie ma nazwy gry itp. Ale jest Yay!!! Zastaniawiacie się z czego ta Harumi się cieszy. Cieszę się z tego, że za 23 godziny w Sklepie Play pojawi się aktualizacja Subway Surf!!!Nie uwierzycie co zrobiła Ingrid!!! Tak się z tego śmiałam ,że śmieje się dalej.Ingrid wspięła się na drzewo z wiaderkiem zielonej farby. Gdy Damian usiadł navławce obok drzewa Ingrid wylała na niego tę farbę.Po tym biegał zielony Damian z wiaderkiem na głowie. Gdy Nati zdjęła mu to wiaderko powiedział do Ingrid : Mój wujek jest policjantem i już tu jedzie zapłacisz mandat!!! Pozwę cię do sądu!!! Wyobraźcie sobie ,że on ma 11 lat ,a zachowuje się na 5!!!W moim mieście jest mało Szwedów .Szwedami w tym mieście są tylko dzieci. Chyba raczej Szwedami ,bo to Ingrid , ja - moje imię przyjęło się Daria ale jestem Harumi,Nati, Inga i Flora. Ja się wyróżniam bo jedyna jestem azjatką i urodziłam się w Szwecji mieszkam w Polsce. Yay ,bo za pare  tygodni wakacje.Od paru dni zastanawiam się o czym napisać posta.Pewna dziewczyna zadała mi pytanie na asku jak się żyje jako AZJATKA i czy wszyscy mnie akteptują.Jest tak ,że nie wszystkie osoby mnie lubią ,a dlaczego?Dlatego ,że jestem Azjatką i jedne osoby nie lubią mnie za to ,że wyglądam inaczej ale drugie za to ,że nosze tylko małe ubrania. Nie moja wina ,że Azjatki są małe.W szkole mam ciężko bo co czwarta osoba mówi : o zobacz Chinka idzie.Jedna moja koleżanka powiedziała,że dziwną mam fryzurę. Z małymi  oczami wygląda jak bym miała wielkie czoło+ te moje długie czarne włosy .Zaczesuje je w koczki ale to jest fryzura dozwolona do szkoły. Proszę was abyście na tym blogu zaakceptowali mnie taką jaką jestem. Chciała bym ale nie mogę zmienić mojego wyglądu,głosu,charakteru i pochodzenia :(+ kolejne Yay Staś wrócił na bloga!!!Fajnie jest nas więcej!!! Dziękuje za czytanie:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)