Strony

Menu

2 maj 2015

Coraz więcej osób odchodzi z bloga...

Cześć!
Tak tu ja Dawid2002c, z przeklętego msp. Zmieniłem nazwę na Google na "Po prostu Dawid" na potrzeby mojego bloga, o moim życiu. Mam nadzieje, że nie jesteście oburzeni. Blog opuściła Ala, teraz Staś. Jak Mela odejdzie to się załamie... Bardzo Cię lubię Mela i nie obraźcie się, ale Mela pisze najlepsze posty, ze wszystkich członków redakcji.
Ach Dawid, przecież nie o tym piszesz! Coraz więcej osób odchodzi. Dziś na bloga weszło 200 osób. Wszystko fajnie, tylko czy to ma sens, gdy nie piszę o msp, i gdy redakcja się "rozwala"... No nie wiem... Oczywiście dziękuje każdej osobie, która tu dziś (i w ogóle) weszła. Blog liczy prawie 13000 odsłon. No i co z tego, gdy mnie nie interesuje msp, gdy redakcja odchodzi... Jak nie będzie postów o msp, to blog nie będzie miał sensu. MASZ JESZCZE SZANSE NA ZGŁOSZENIE SIĘ NA REDAKTORA. NAPISZ W KOMENTARZU:

  • Swój nick na msp
  • Zgłosznie (dlaczego chciałbym/chciałabym tu pisać)
  • Adres e-mail KONIECZNIE!
Jak już się zgłosić to Cię na pewno dodam. Na razie nowa redaktorka ma "okres próbny", ale już widzę, że sobie świetnie radzi.

Ok ja kończę pisać tego bezsensownego posta!
LINK DO MOJEGO BLOGA: Kliknij!

Wasz:
~Dawid.

4 komentarze :

  1. Ej ale do mnie nie wysłałeś zaproszenia a zostałam przyjęta ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh , ja póki co nie odchodzę .Szkoda , że Staś i Ala odeszli ;c
    Pozdrawiam :c

    ~Smutna Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)