Strony

Menu

6 maj 2015

Takie jest moje życie: przerwa

Hej!

Tutaj LolkaaaXD

Mam dla Was złą wiadomość, a mianowicie że do 23 nie będę pisała. Czemu?

1.Zostałam oskarżona o to, że spowodowałam rozwalenie się układu pokoi na zielonej szkole
2.Te co mnie oskarżają nakłamały mi o mojej przyjaciółce
3.Staram się załatwić to że nie będę w pokoju na Zielonej z kimś kto jest nieobliczalny i może mi zrobić krzywdę
4.Mam rozwalony komputer
5.Od 18-23 Zielona Szkoła
6. Przez Zieloną mam wizyte (nosze stały aparat na zęby)
7. Gdy wróce z zielonej tego samegl dnia mam komunię u mojej sis
8. Nie mam czasu

Przepraszam, pa ;_;

1 komentarz :

  1. Uuuu! !
    Żebyś szybko wróciła!
    ~Orbita
    ZAPRASZAM NA BLOGA Nasze-przygody-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)