Strony

Menu

13 maj 2015

Rozczarowanie + Wracam tutaj! + Czy wracam na msp?

Cześć!
W pewnym okresie na blogu było bardzo dużo wyświetleń, i co najważniejsze, komentarzy. Chwilowo tak nie jest.  Jest mi z tego powodu bardzo przykro! Powiedzcie szczerze, czy ten blog Was już nie interesuje? Ja rozumiem, że msp robi się nudne, ale ostatnio redaktorzy piszą o innych grach typu: Subway Surfers, Nyan Cat i wiele innych. Naprawdę jest mi przykro! Nie chce odchodzić, a tym bardziej, usuwać bloga. Proszę Was zostańcie tu! Ja się staram tu pisać, robię dla Was filmiki, wygląd bloga i inne rzeczy. Jeszcze raz powtórzę: ZOSTAŃCIE TU!
Może niedługo na blogu pojawi się jakiś konkurs lub ankiety, żeby choć trochę przerwać falę nudy. Przypominam, że niedługo nowy wygląd bloga! Na koniec pragnę Wam pokazać co się ostatnio tu dzieje;
Największa liczba wyświetleń, pod jednym postem, to szesnaście! Moim zdaniem o wiele za mało. Oczywiście nie mam do Was pretensji, tylko proszę, zaglądajcie tu! :)

Czy wracam na msp?
Czy na pewno?
No nie wiem, ale myślę, że...

Widzicie ten dziwny tytuł? Tak mam zamiar powrócić na msp, ale nie wiem czy to się spełni. Miałem tam kilka osób do popisania. Nie są to przyjaciele, BO NIE ZNAM ICH NAPRAWDĘ, ale wiem, że fajnie się z nimi pisało. 
Chce też kontynuować swój film, ale nie mam siły, bo nikt go nie ogląda! Jak zawsze kolejną część robię co 15 wyświetleń. Tymczasem ja mam tylko 11...
Ja naprawdę chce tam wrócić, ale dla osób. które:
Przestaną mnie ignorować 
Zaczną pomagać.
Oglądać filmy
Nie wyłudzać prezentów
I przede wszystkim, które będą dla mnie...
Miłe!

Tak właśnie dla takich osób chce wrócić, czy się takie znajdą? Pewnie nie. Mam nadzieje, że mój powrót coś zmieni. Mam, też nadzieje, że za mną tęskniliście! W końcu nie było mnie dwa tygodnie i to BARDZO DOBRZE mi zrobiło!


Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Nikt nie klika na posty.Prawie wszyscy czytają tylko pierwsze posty lecz na nie nie klikają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tego bloga nigdy nie odejdę.Lubię tutaj wszystkich redaktorów i czytelników za to,że są i czytają :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)