Strony

Menu

21 paź 2014

Stare MSP!

Cześć!
Dzisiejszy post będzie, o starym Movie star planet. Czy jest coś takiego? Tak! Było to Msp w 2009 roku, kiedy dopiero rozpowszechniła, się ta gra. Niestety nie grałem w tedy w MSP, dlatego skreeny będą z internetu :( Chcecie wiedzieć jak wyglądało? Zapraszam do dalszego czytania posta!

A, więc miasto, na Starym MSP trochę się różniło od tego co mamy teraz.

*TERAZ*

*KIEDYŚ*

Na starym Movie star planet, były też roślinki. Można było je podlewać, stały one w pokoju. Za podlewanie dostawało się Star Coins. A, tutaj sklep z roślinkami:

 Tak, wyglądała dojrzała roślina, a niżej jest jej menu :)

Następnymi rzeczami, na starym MSP, były Boonie i Boonster, wtedy jednak były tylko trzy do wyboru, dziś mamy ich trochę więcej. Jednak zwierzaki kosztowały tyle samo 900 sc. Kiedyś były one rozdzielone na dwa rózne sklepy. Dzisiaj są w jednym nawet jeśli naciśniemy, na przykład "BOONIES", Dlaczego? Zaraz zobaczycie! Zwierzaki:

*TERAZ*
 *KIEDYŚ*


Dzisiaj zwierzaki są, w jednym sklepie, ponieważ dodano kategorie. Zobaczcie:

Ok, teraz powiem Wam, jak wyglądało koło. Było ono podobne do dzisiejszego ale,  koło vip, miało tylko jeden kolor.

*TERAZ*


*KIEDYŚ*
Kolejną, sprawą na starym MSP, był profil. Był on mniej kolorowy. Można było mieć tylko jednego najlepszego przyjaciela, i miejsce na chłopaka/dziewczynę. Interakcje związane z osobą były, w liście, dziś są to ikonki. 

*TERAZ*




*KIEDYŚ*
VIP. Na starym MSP, menu vipa było mniej kolorowe, wręcz przeciwnie nie miało koloru.

*TERAZ*



*KIEDYŚ*
Pamiętajcie, że ja dałem skreen`a z urodzin MSP :)


Ok, a na koniec posta dam, Wam kilka konkursów, ze starego MSP:





Jak myślicie, które Msp jest lepsze? Stare czy nowe? Które byście woleli? Jak dla mnie oba są wspaniałe, tylko nowe jest bardziej kolorowe :)

Wasz:
~Dawid



4 komentarze :

  1. tak pamiętam te czasy......
    fladra001

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że nigdy nie grałem w tą grę. Chociaż jestem fanem retro gier i lubię czytać https://staregierki.pl to jakoś akurat na tą grę nigdy nie wpadłem.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)