Strony

Menu

21 kwi 2015

#Majnkraft

Hallou? .Tak .Ja żyję , mam nadzieję , że wy też .Oks , do roboty .Dzisiaj napiszę o grze , bardzo fajnej grze .Nazywa się ona Minecraft .Wiem co sobie pomyślicie "Kolejne dziecko #majnkrafta" , ale tak nie jest! ja po prostu lubię w to czasem pograć .Oks przejdźmy do zdj . (One nie sa moje , bo #majkraft mi się nie włącza ! >.<)
Strona główna.O,jak na grę tego typu to ładna.Wszystko jasne i nie ma tyle różu co na msp.

Oto i ekwipunek .Mamy nawet zakładki , wszystko ładnie posortowane :).Fajne , podoba mi się.
Gdy wybierzemy sb świat (jest hardcore , kreatywny i survival)
przeniesieni zostajemy do gry .Tu akurat mamy domek .Super !

Nie wiem o czym wam mogę jeszcze napisać ,jeśli chcesz ze mną pograć to nazywam się Melanie  Piszcie w kom.jeśli jesteście chętni.Ogólnie minecraft jest fajny .Ok , ja konczę .Baju baj :D

~Mela

2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)