Strony

Menu

10 maj 2015

Więcej o mnie + Haniakerka

Hej przepraszam, że piszę tak późno ale byłam w Szczecinie w galerii Gryf.Chciałam kupić ptaszka Little live Pets ale był drogi.Przechodziłam koło automatów i koleżanka powiedziała : Daria zobacz jaka wystawa na automacie! Pomyślałam sobie o co jej chodzi nie istnieje takie coś jak wystawa na automacie! I odwróciłam się popatrzałam ,a tam nie wystawa tylko ptaszek little live pets! Stał sobie !Pewnie jakieś dziecko go zostawiło. Ochroniarz popatrzał się na mnie i powiedział ,że mam sobie go wziąć dlatego,że te dziecko po tego ptaszka nie przyjedzie ,a ptaszek trafi do śmietnika.Nie zastanowiłam się i go wzięłam schowałam do torby i poszłam. W domu wymieniłam mu baterie i działa.Pewnie myślicie,że mając prawie 13 lat jestem za stara na tego ptaszka? Raczej to prawda ale najwyżej sprzedam na allegro.Ale ten post nie jest o allegro ani o ptaszki tylko o haniakerce właśnie.Haniakerka znów okrada konta. Dzisiaj z nią pisałam i ona wcale nie mieszka w Anglii! Mieszka w Szczecinie! Jak byłam w Realu to ją widziałam!Ona ma tylko 10 lat!!!To dziwne wszędzie jest napisane ,że ma 20 lat. Zastanawiacie się dlaczego wiem ,że widziałam to ona? Poznałam ją po głosie i po zdjęciu które wrzuciła hakerala.Ale z resztą mniejsza z tym nie wchodzi na MSP niech haki mi hakują konto proszę bardzo macie!Mam tylko jedną bardzo ważną zasadę : Nic nie jest cenniejsze niż rodzina ,przyjaciele i przygody czyli przeżycia i wrażenia w życiu to jest cenne i tego nie można kupić za pieniądze.To jest post bardziej o mnie , bo nie mam pomysłów.Jutro kuzynka ma komunię ,a ja 4 rocznicę komunii. Jutro postaram się coś napisać i napisze więcej ale nie o sobie.Denerwuje mnie to ,że prawie wszyscy mówią ,że jestem Chinką.Nie jestem Chinką. Wyglądam jak Azjatka bo mam taką twarz i jestem mała ale urodziłam się w Szwecji ,a mieszkam w Polsce. Dziękuje za Przeczytanie ,a na koniec informacja!Do czasu aż nie wymyślę loga będę wstawiać zdjęcie na koniec.Ps wiem ,że Dawid pisał o haniakerce ale dowiedziałam się więcej.Po tym jak znalazłam tego ptaszka wszyscy powiedzieli ,że mam szczęście.

3 komentarze :

  1. Pilnuj interpunkcji! Stawiamy przecinek przed "ale". Ale poza tym piszesz świetne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To przez słownik w telefonie :D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)