Strony

Menu

23 maj 2015

Widzę, że nie zrozumieliście!

Cześć!
Pamiętacie moją nową serię pt. "Mroczne msp". Widzę, że nie wszyscy zrozumieli o co w niej chodzi. Ok, jeszcze raz wytłumaczę: w tej serii nie chodzi o "hejtowanie", czy obrażanie msp. Ta seria ma pokazać złe cechy niektórych użytkowników itd. Pierwszą część przyjęliście dobrze, ale pod drugą ujrzałem takie komentarze:
Nr 1: Ja nie obraziłem tej użytkowniczki! Pokazałem tylko, że w tej grze nie wszyscy są tacy święci. Po pierwsze kto z dzieci może być lesbijką? Przypominam, jeszcze raz, że to jest GRA DLA DZIECI, a nie dla dorosłych. Jeśli ta osoba piszę takie rzeczy to znaczy, że nie jest do końca dzieckiem...

Nr 2.: To było doświadczenie pokazujące naiwność i pazerność ludzi. Gdybym ja zobaczył kogoś w chatroomie, kto piszę: "Chcesz pozdro", nie odezwałbym się! Nawet nie znam takiej osoby. I przypominam, że było to TYLKO DOŚWIADCZENIE.

Nr 3: Nie gram w tę grę i jej nie hejtuje! Gdzie Ty widzisz hejty? Proszę pokaż mi choć jeden fragment, w którym WYRAŹNIE obrażam msp! Wtedy zwrócę Ci honor.
A i ja nie gram w tę grę, tylko zbieram materiały do serii, ale widzę, że to nie ma sensu...

Mam nadzieje, że większość z Was teraz rozumie i proszę Was, zanim coś napiszecie, to to przemyślcie...

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)