Strony

Menu

18 maj 2015

Ehh.. + NOWY plan postów

Cześć .Dłuuuu...............

goo nie pisałam.Wiem , jestem nieodpowiedzialna.W moim życiu ostatnio wiele się zdarzyło, ale wolę o tym nie pisać.
Oks , żeby nie było, że nie pisze, postanowiłam zrobić sobie plan postów wiem, że już był, tak, wiem .Nie bd pisać liczby postów, po prostu będzie

Poniedziałek - post
Wtorek - post
Środa - post
Czwartek -post
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela - nic
Oks , mam nadzieję , że wam taki plan pasuje .Na razie :)

Pa pa :)


~Mela, bez loga :c

1 komentarz :

  1. Mela nie rób spacji przed znakami interpunkcyjnymi!
    Przykład:
    Wiem , że [...]

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)