Strony

Menu

17 kwi 2015

Zapowiedź kilku serii?

Witam!
Ostatnio ten blog pod upada. Redaktorzy nie piszą postów, jest mało aktywnych użytkowników, posty są coraz mniej przez Was czytane. Jednym słowem - tragedia. Większość z Was by się poddało? A ja nie! Nie mam zamiaru tak szybko odejść z bloga, nie tak łatwo! Wpadłem na pomysł, żeby zorganizować kilka serii, związanych z msp. Myślę, że to się Wam spodoba!

Na blogu istnieje już seria Hot or Not. Jeśli chcesz się do niej zgłosić to koniecznie pod tym postem! 

Jedna seria? Jeszcze nie prowadzona systematycznie... Ech! Czas to zmienić! Mam tutaj kilka pomysłów!

Serie, które są:

  • Hot or Not (1 i 2 już są!)
Serie, które mogą powstać:

  • Studio kreatywności - ta seria będzie polegała, na zrobieniu kilku lub jednego projektu w Desing Studio. Ja wybiorę te najlepsze! Zostaną one opublikowane na blogu! Więcej informacji będzie, jak seria przejdzie!
  • The best of MSP - będę oceniał artbooki, looki, filmy i wiele więcej, osób które są w TOP lub, których prace tam zawitały. Mogą to być, też Wasze prace. Więcej informacji będzie, jak seria przejdzie!
Na razie tylko tyle serii przyszło mi do głowy. Jeśli, którakolwiek przypadła Wam do gustu, piszcie pod tym postem w komentarzu!!! Jeśli nie będzie komentarzy to nie będzie żadnej z tych serii!

Wasz:
~Dawid.

4 komentarze :

  1. Zgłaszam się do "Hot or Not"
    Serią nową może być:
    "Fejmy MSP".
    No wiesz... *-*

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ^^

    ~LolkaaaXD (nie upadaj!! :D)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)