Strony

Menu

26 kwi 2015

BARDZO WAŻNA INFORMACJA! + KONKURS NA REDAKTORA!

Witam!
O jezu! Nie było mnie tu naprawdę bardzo długo i za to przepraszam! Wiem, że powinienem dbać o bloga, ale nie mogę! Już dłużej tak nie mogę! Jak dobrze wiecie, założyłem swojego bloga o życiu. Teraz tylko tam przesiaduję. Edytuje wygląd i piszę posty. Nie mam czasu na prowadzenie tego bloga. Msp już mnie totalnie znudziło. Wolę pisać o swoim życiu niż o kolorowej gierce. Jest już w szóstej klasie. Za kilka miesięcy gimnazjum. Nie wiem czy w moim wieku, jest sens grać w tę grę. Moim zdaniem nie. Na msp wchodzę dla przyjaciół. Czasem zrobię jakiś film lub artbook, ale to się zdarza sporadycznie (rzadko). Naprawdę wolę pisać o swoim życiu. Teraz na tamtym blogu mam kolejny problem, ale nie będę Was tym zanudzać. Podsumowując: Nie wiem czy jest sens dalej prowadzić tego bloga...

DLATEGO ORGANIZUJĘ KONKURS NA REDAKTORA!

Potrzebne są mi 3-4 osoby, które naprawdę lubią tę grę, i które będą o niej pisać. Post powinien się ukazywać co najmniej raz dziennie! Naprawdę zachęcam Was do brania udziału w tym konkursie!
Jeśli chcesz pisać tutaj, znasz się na ortografii i interpunkcji to napisz zgłoszenie w komentarzu! Ja 01.05 (pierwszy maj) UKARZĘ WYNIKI. Jeśli nikt się nie zgłosi to odchodzę z bloga! 
Nie pisz mi zgłoszenia na msp, bo pewnie będzie 100000 kratek!

Logo dla przypomnienia:
~Wasz Dawid!

12 komentarzy :

  1. Zgłaszam się. Mogła bym pisać 5 razy w tygodniu. Mój nick lolkaaaXD

    Mam 21 level. Jestem w piątek klasie (a no tak, jestem Katia (na drugie)) ale mimo tego gram w MSP. Nie pisze na żadnym blogu. Ortografia?! 10/10. Z tym nigdy nie miałam problemu.

    ~LolkaaaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdybyś się dostała :) *mogłabym .Pozdrawiam ~Mela

      Usuń
    2. Brawo dostałaś się! Napisz mi swój e-mail pod tym postem!

      Usuń
    3. Nie wierzę! majaxd2222@gmail.com

      ~LolkaaaXD

      Usuń
    4. Sory za błędy ale mi słownik w teledonie poprawia źle a potem tego nie moge usunąć xD

      Usuń
  2. Cześć..pamiętasz mnie z msp (perla5085) powiedziałeś ze cię przekonałam ale a nie wiem czy mogę pisałam ci już wczesniej czemu chce itp

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego bloga :) dlatego chcę na nim pisać - fladra001

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)